Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zaterdag 5 mei 2018

Liefs

Hallo allemaal,

Vinden jullie kleuren ook zo leuk? Nou ik wel. Het werkt zo ontspannend. Vooral na een drukke dag is het heerlijk om te ontspannen met kleuren. Dus heb ik vandaag een stempelkaart voor jullie.




Voor de basis heb ik de gave Shape Art Bookmark gebruikt. De grootste maat heb ik uit kraft papier uitgenomen, een maatje kleiner uit zwart papier en nog een maatje kleiner uit aquarelpapier.

De stempel heb ik ingekleurd met watercolour markers

Wil je weten hoe je deze kaart kunt maken? Kom dan gezellig op 12 mei a.s. naar de Grote Kleurdag bij Noor & Zo in Waspik. Op deze dag ga je 3 workshops volgen met elk een andere kleurtechniek.

Wil je dit niet missen? Meld je dan snel HIER aan, want er zijn nog maar een paar plekjes vrij. Op de flyer hieronder kun je zien welke gave workshops er worden gegeven.


Dan wens ik je nog een hele dag en wie weet tot zaterdag 12 mei!

Liefs,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten