Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







donderdag 1 februari 2018

Dutch Doobadoo Sketch Challenge #36

Hallo allemaal,

Tijd voor een nieuwe challenge. Jullie zijn vast ook weer erg benieuwd wat de uitdaging van komende maand gaat worden.


We hebben deze keer voor een Card Art Mopel gekozen. Namelijk de Card Art zuigfles. We zijn benieuwd naar jullie creaties ermee!

Dit is mijn voorbeeld geworden.


De basis heb ik overgenomen uit wit cardstock. Daarna heb ik de randjes iets bruin gemaakt met distress inkt. Dan is het designpapier aan de beurt. De binnenste maten op de mal heb ik overgenomen uit designpapier. Ook van Noor! Design en komt uit het superleuke stansblok Baby 6011/0384. Ook het plaatje komt hieruit. Is het geen schatje? Ook de labeltjes rechtsboven en Cutie patootie komen uit dit stansblok.

Het plaatje heb ik op de Noor! Design harten mal 6002/0381 geplakt. Ook de rest van de mallen die ik gebruikt heb, zijn van Noor! Design.

Volgens de sketch moet er ook een strikje bij. En laten we bij Dutch Doobadoo een Paper Art vel hebben met diverse strikken. Dus dat was makkelijk kiezen. Eentje uitkiezen, uitknippen en opplakken maar. Ik heb de randjes wel iets bruin gemaakt.

Dutch Paper Art Scatter Bows
472.948.017

En speciaal voor baby kaartjes hebben we de leuke Paper Art Baby. Ik heb hier de tekst It's a Girl uit gehaald en op het ribbelkarton geplakt.

Dutch Paper Art Baby
472.948.031

Omdat de Paper Art heel fijntjes is, hebben we nu bij Dutch Doobadoo de lijmpen. In deze pen zit dezelfde lijm als in de grotere potten. Maar met een fijnere punt. Dus echt ideaal voor de Paper Art.

Dutch Doobadoo Lijmpen
870.001.001

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. En heb je een vraag? Stel hem gerust hoor!

Je kunt meedoen met onze challenge tot eind februari 2018 door een foto van je creatie te plaatsen in onze Dutch Doobadoo Challenge groep op Facebook.

Heb je geen Facebook? Dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam mailen naar: joyce@dutchdoobadoo.nl.

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen eind februari met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans). De winnaar krijgt van ons een Dutch Doobadoo prijzenpakket.

We hopen dat jullie allemaal mee doen met de Dutch Doobadoo Challenge.

Heel veel succes!!

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten