Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zaterdag 10 februari 2018

All you need is Love!

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik weer een liefdeskaartje voor jullie. Want ja, het is bijna Valentijnsdag! Voor de basis heb ik de Card Art Love gebruikt.


De mal heb ik op wit cardstock gelegd, omgetrokken en uitgeknipt/gesneden. Daarna heb ik de binnenmaten uit designpapier van Noor! Design.

Aan de onderkant heb ik een grasrand (Noor! Design) geplakt. Op het gras heb ik 3 lieve eendjes geplakt. Deze eendjes komen uit de Paper Art Spring. Zijn ze niet lief?? Ook de brievenbus rechts komt uit dit Paper Art vel.

Dutch Paper Art Spring
472.948.037

Op het hart heb ik een stempel van Noor! Design geplakt. Die heb ik eerst op wit cardstock gestempeld en daarna uitgeknipt.

Op het hart nog een paar bloemetjes geplakt. En in het midden van de bloemetjes heb ik nog wat pareltjes gemaakt met de Pearl Pen.

Dutch Pearl Pen Roze
870.003.019

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. En heb je een vraag? Stel hem dan gerust hoor!

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en bedankt voor je bezoekje aan mijn blog.

Tot de volgende keer!

Liefs,


1 opmerking: