Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







dinsdag 23 augustus 2016

Challenge HobbyVision Thema Herfst

Hallo allemaal, 

Op 20 augustus is er weer een nieuwe challenge gestart bij op ons HobbyVision blog .  Het thema deze keer is: Herfst. Het weer buiten ziet er nu gelukkig wel anders uit. Dit is mijn voorbeeld kaart geworden. 



De basis heb ik overgenomen uit kraft papier. Daarna de binnenste maten overgenomen uit designpapier van Noor! Design.


De stempel van Mo Manning heb ik ingekleurd met Brushmarkers. Achter de stempel heb ik de klimop krans van Noor! Design geplakt. Na het stansen heb ik het papier in de mal laten zitten en de ge-emboste delen beïnkt met groene distress inkt. Boven aan de rand van de paddestoel heb ik nog parels gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen White.


Op het bovenste gedeelte van de paddestoel heb ik een klein labeltje van Noor! Design uitgestanst. Hierop een herfsttekst ook van Noor! gestempeld.

Daaronder zie je 2 hersfstbladeren van Noor! Op de bladeren heb ik nog een eikeltje uit de Dutch Doobadoo Kraft Art Forest Animals geplakt. En de spinnen op de bladeren en labeltje komen uit de Dutch Doobadoo Paper Art Black Spider.


Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Natuurlijk hoop ik dat je meedoet met onze challenge. Deze loopt nog t/m 19 september. Dus je hebt nog alle tijd!

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en geniet van het mooie weer. Alhoewel..... het mag kwa temperatuur wel iets minder....  Maar ja, we mogen ook niet klagen. Want we hebben nu eindelijk weer zon!

Bedankt voor je bezoekje en je reactie!

Tot de volgende keer!

Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten