Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







donderdag 18 augustus 2016

Pluk de dag! / Sketch Challenge Dutch Doobadoo

Hallo allemaal,


Deze kaart heb ik gemaakt met behulp van de Sketch Challenge #18 die deze maand bij Dutch Doobadoo loopt. Altijd handig als je geen inspiratie hebt of een kaart moet snel af zijn. 


De grootste mal heb ik overgenomen uit wit cardstock, een maatje kleiner uit zwart cardstock en nog een maat kleiner uit designpapier, het lavendelpapier van Noor! Design.

Uit het designpapier heb ik ook de postcard gehaald. Dit is een stempel van Noor! Design. Aan beide zijdes van de kaart heb ik de blauwe mal van Noor! Design geplakt. Die heb ik eerst gestanst uit designpapier en daarna nog een keer ge-embost uit wit cardstock. Daarna dit langs de rand uitgeknipt en achter het designpapier geplakt.


De stempel heb ik ingekleurd met de pastelpotloden van Faber Castell. Ook dit kleurt echt heel fijn. Na het kleuren heb ik de stempel (net als bij panpastel ) wel even gefixeerd. Naast de stempel heb ik de Paper Art Vogelkooi van Dutch Doobadoo geplakt. Die is normaal wit, maar heb ik nu zwart gekleurd met een stift van Brushmarkers. Zo komt het vogelkooitje beter naar voren dan als ik hem wit had gelaten.


Op de banners en op de postcard heb ik nog wat insecten geplakt. Deze komen uit het nieuwe Paper Art vel Insecten van Dutch Doobadoo die eind deze maand in de winkel zal liggen. Uiteraard is hij nu al te pre-orderen.

In de cirkel (een oudere nestabillitie mal) heb ik nog een paper art vlinder van Dutch Doobadoo geplakt. In het wit zou hij niet opvallen, dus deze heb ik ook vooraf gekleurd met een brusmarkerstift, kleur paars. Midden op de vlinder heb ik nog wat parels gemaakt.

Op de banners van Noor! Design heb ik Nederlandse teksten gestempeld. Deze zijn ook van Noor! Design.

Natuurlijk mogen ook nu de Paper Art Bladeren niet ontbreken. Die heb ik op de strik bij de bloemetjes geplakt.


Je kunt meedoen met onze challenge tot eind augustus 2016 door een foto van je creatie te plaatsen in onze Dutch Doobadoo Challenge groep op Facebook.




Heb je geen Facebook, dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam mailen naar:  joyce.martens@noortje-design.nl.

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen na 30 augustus met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans). De winnaar krijgt van ons een Dutch Doobadoo prijzenpakket.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


De artikelen die ik gebruikt heb, zijn uiteraard te bestellen bij HobbyVision. Door op het plaatje te klikken, kom je direct bij het desbetreffende artikel in de webshop.


Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - 102  PRE-ORDER 5 - Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Insecten  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - wit - bladeren  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - wit - vlinders  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Vogelkooitjes - A5   Dutch Doobadoo - Dutch Pearl Pen - White - 28ml  Noor! Design - Paperpad A4 - Lavendel

Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - Randmal ovaal  Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Banners (2st)  Noor! Design - Clearstamp - Banner teksten  Joy! Crafts - Clearstamp Sending Messages - Postcard  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten