Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







woensdag 3 augustus 2016

Birthday

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer een kaart laten zien op ons HobbyVision blog. Deze kaart heb ik gemaakt met de nieuwe set van Noor! Design Crafty Boutique, Secret Garden. Dit is een kant-en-klare set met een shaped art stencil, een stansmal en designpapier.


Ik ben begonnen door de shaped art stencil op crèmekleurig cardstock te leggen, overnemen met potlood en uitknippen of snijden. Daarna hetzelfde gedaan met het designpapier, ook uit dit pakket. Het is echt supergaaf designpapier en ook nog eens dubbelzijdig.


De stempel van Dreamerland Crafts (A Token of Love For You) heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden. Daarna heb ik aan beide zijden achter het designpapier de No End Border van Noor! Design geplakt. Hierachter heb ik ook nog een hartenmal van Noor! Design geplakt. Die heb ik gestanst uit designpapier.


Onderaan heb ik de nieuwe No End Border van Noor! Design geplakt, In deze mal zitten ook 2 libelles. Van de Vintage Flourishes serie heb ik de libelles gestanst en hierop geplakt.

Aan de achterzijde heb ik nog aan beide zijdes de vintage borders van Noor! Design geplakt.


In deze set zit ook deze prachtige bloemenmal. Ik heb hem uit cardstock gestanst en daarna de bloem en blaadjes beïnkt met distress inkt Forest Moss en Victorian Velvet. Hierbij laat ik het papier in de mal zitten. De mal kun je daarna goed schoonmaken met een babydoekje.



Dutch Doobadoo heeft diverse artikelen om je kaart mee op te pimpen. Voor de tekst heb ik de Label Art gebruikt. Echt superleuk dit. Dit is een kant-en-klaar vel met diverse labels en teksten. Dus direct klaar voor gebruik. Handig toch?

Naast de label heb ik nog de Cardboard Art Harten geplakt. Van het kleinste hart heb ik het witte papiertje eraf gehaald en zo komt het ribbelkarton tevoorschijn.

En om de "kale" plekjes een beetje op te vullen, zijn natuurlijk de Pearl Pens van Dutch Doobadoo heel geschikt. Ik heb de witte pen gebruikt en op diverse plekken op de kaart parels ermee gemaakt.


Achter de bloem heb ik nog een Dutch Doobadoo Kraft Art blad geplakt. Onderaan zie je een hoekje van Noor! Design die ik alleen aan de bovenkant vast heb gemaakt. Achter de mal heb ik de bovenkant geschoven van de stempel.


Hierbij nog een zijaanzicht van de kaart.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. En heb je vragen? Stel ze gerust hoor!

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,



De artikelen die ik gebruikt heb, zijn te bestellen bij HobbyVision. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij het desbetreffende artikel in de webshop.

Dutch Doobadoo - Cardboard Art - Harten  Dutch Doobadoo - Label Art A4 - Every day ENG labels  Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue  Joy! Crafts - Crafty Boutique - 1  Dutch Doobadoo - Dutch Pearl Pen - White - 28ml  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - Kraft Leaves 2  Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - No End Borders 2  Noor! Design - Cutting & Embossingstencil - No End Borders - Ruitjes  

Noor! Design -  Vintage Flourishes - 2 libelles  Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - Hoekje  Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - Open Hart met vlinder  DreamerlandCrafts - Cling Stamp - 4  Faber Castell Polychromos - Blikken doos 120 stuks + CD  


Distress Inkt - Mini - Forest Moss  Distress Inkt - Mini - Victorian Velvet  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten