Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zondag 5 december 2021

Sint en Piet

 Hallo allemaal,

Vandaag is Sint jarig en daarom heb ik voor vandaag nog een sinterklaas kaartje. Ik was hem bijna vergeten te posten en morgen is hij alweer naar Spanje. Dus het kan nog net. Op het moment dat ik dit typ, zit ik onder een dekentje te wachten op de service medewerker van de Geas. Onze ketel doet het niet en met dit weer is dat geen pretje... Hopelijk komt hij vandaag nog. Vanmorgen had ik de storing doorgegeven en zou er iemand komen. Vanmiddag nog maar een keer gebeld, gelukkig maar... want ze hadden ons niet ingepland voor vandaag maar voor morgen.....pffff. Nu maar hopen dat ze nog komen vandaag....


Voor deze kaart heb ik weer verschillende artikelen van Dutch Doobadoo met elkaar gecombineerd. Nieuw is de Card Art Boek van de Sint. Wat een leuke mal is dit toch!

Card Art Boek van de Sint
470.784.065

470.784.065 Card Art Boek van de Sint


 De sinterklaas en het meisje wat je net nog aan de rechterkant ziet, komen uit de Slimline Kit Sint & Piet. De letters Sint zijn ECD en de letter S midden op het boek heb ik uit glanskarton goud gehaald.

Dutch Slimline Kit - Sint & Piet
473.005.021

473.005.021 Slimline Kit - Sint & Piet


Ook heb ik de Card Art Zak gebruikt. De basis heb ik overgenomen uit donkerbruine cardstock en de binnenmaten uit kraft. Onderaan de zak heb ik cadeautjes gemaakt met een oude stencil van Dutch Doobadoo die helaas niet meer leverbaar is.

Dutch Card Art Zak
470.713.754

470.713.754 Card Art Zak

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Dan wens ik je nog een leuke pakjes dag en tot de volgende keer!

Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten