Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zaterdag 27 november 2021

Bloghop Dutch Doobadoo nieuwe collectie november

 Hallo allemaal,

We waarschuwen maar vast even want er is afgelopen donderdag weer een TE gekke collectie uitgekomen bij Dutch Doobadoo. En het team heeft dan ook de mooiste voorbeelden ermee gemaakt voor jullie.






Om jullie te inspireren, zijn we met deze toffe collectie aan de slag gegaan en hebben een superleuke bloghop gemaakt. 




  • Ga van 27 november t/m 28 november langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten, kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!

    Wat leuk dat je de bloghop volgt. Als het goed is, kom je net bij Tineke vandaan. Ook ik ben met de collectie aan de slag gegaan en heb hierbij 2 mallen met elkaar gecombineerd.


Voor de basis heb ik de Card Art Arabia gebruikt. Deze heb ik overgenomen uit wit cardstock en daarna de binnenmaten uit designpapier. De naam weet ik zo niet meer, maar deze zat in de goodiebag van een een online hobbyfestival van Noor & Zo. 

Card Art Arabia
470.784.058

470.784.058 Card Art Arabia



En hoe tof is de nieuwe Card Art Christmas!! Ik vind hem echt geweldig! En het leuke is dat deze mal precies op het middelste gedeelte van de Card Art Arabia past. Het is best een werkje om de Card Art Christmas uit te snijden en knippen. Maar het is meer dan de moeite waard!! De letters heb ik overgenomen uit glitterkarton en met 3D foam kit opgeplakt.

Card Art Christmas
470.784.056

470.784.056 Card Art Christmas


 Bij Dutch Doobadoo hebben we ook hele toffe parelpennen. Ik gebruik ze heel graag. Met de parelpen kun je een parel net zo groot of klein maken als je wilt. Naast de witte en zwarte hebben we ook de paarse parelpen. In het midden van de poinsettia van Elizabeth Craft Design heb ik een pareltje gezet en ook links- en rechtsonder heb ik een paar pareltjes gezet. Tussen de bladeren heb ik nog een lantaarntje geplakt. Deze is ook van Elizabeth Craft Design. Ik heb die uit zilver glitterkarton gestanst.

Dutch Doobadoo Pearl Pen Paars
870.003.092

870.003.092 Dutch Doobadoo Pearl Pen paars




Op de rechterkant heb ik de kerstballen van Elizabeth Craft Design geplakt. De sneeuwvlokken op de kerstballen zijn gestanst uit glitterkarton.


  Dan nog een keer de hele kaart. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!
Om de bloghop verder te volgen, ga je vanaf hier verder naar

Christa

Nog veel plezier met de bloghop!

Liefs,




8 opmerkingen:

  1. Prachtig en leuk dat je 2 van de nieuwe mallen gecombineerd hebt! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je deze twee mallen mooi gecombineerd.....het is een prachtige kaart geworden!
    Ik heb dit papier ook nog liggen....je brengt me op een idee!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi zeg! Het dp is ook zo mooi, bij mij is die nu bijna op helaas.
    Leuk dat je verschillende nieuwe mallen hebt gecombineerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook een prachtige kaart! En een mooie combinatie van mallen!
    Groetjes van Afke

    BeantwoordenVerwijderen