Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







maandag 6 december 2021

Hoera, een baby

 Hallo,

Babykaartjes maak ik niet vaak. Maar vorige maand zat er zo'n leuke mal voor babykaarten bij de collectie. En deze maand zat een superleuke shape art in de collectie waar de baby blocks precies op pastte. Dus ja, je snapt natuurlijk wel dat ik die met elkaar moest combineren. 



Voor de basis heb ik de nieuwe Shape Art Elvira gebruikt. Die heb ik overgenomen uit gebroken wit en donkerbruik cardstock. Het designpapier is oud designpapier van Noor! Design. Ook de 2 kaartjes Hey bay en Darling horen hierbij.

Dutch Shape Art Elvira
470.784.057

470.784.057 Shape Art Elvira



De Card Art Baby Blocks heb ik overgenomen uit blauw en gebroken wit cardstock. Daarna heb ik de letters overgenomen uit het designpapier. De mallen die ik gebruikt heb, zijn oudere mallen van Noor! Design. De baby is een mal van Marianne Design.

Card Art Baby Blocks
470.784.047

470.784.047 Card Art Baby blocks

Collectables Eline's Baby's
COL1479

COL1479 Collectables Eline‘s baby‘s

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten