Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zaterdag 3 april 2021

Bloghop Hobbizz

 Hallo allemaal,

Wat zijn we toch trots dat we ons eigen papier in de collectie hebben. Het heet Wings of Time en past perfect bij het Bella Lulu vel Jungle. Dus hebben we er een set van gemaakt.


** klik {HIER} om de kit te bestellen **

Met het Hobbizz Designa Team zullen we de komende tijd flink aan de slag gaan met nieuwe artikelen en jullie met grote regelmaat nieuwe dingen laten zien. We zijn met het prachtige papier aan de slag gegaan en hebben er een superleuke bloghop mee gemaakt. Hop je gezellig mee?

Wat moet je doen?

  • Ga op 3 april 2021 langs de blogs van alle Hobbizz meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten, kom je terug naar het blog van Hobbizz en laat daar ook een leuke reactie achter!
Wat leuk dat je de bloghop volgt. Als het goed is, kom je net bij Corry vandaan. Dit is mijn voorbeeld geworden met het prachtige designpapier.



Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Shape Art Iris gebruikt. Deze zit in de kit Easter Bunnies. Deze kit kun je HIER bestellen in de webshop. Langs de beide zijkanten heb ik de blauw border Angel geplakt. Deze bestel je HIER in de webshop.

Kit Easter Bunnies

Kit Easter Bunnies

Blauw Border Angel
6002/1604

6002/1604 Blauw Border Angel



De tekst komt uit het Bella Lulu knipvel Jungle dat ook bij deze kit hoort.


In het midden heb ik de blauwe Noor! Design frame Angel geplakt. Deze bestel je HIER  in de webshop.  Deze heb ik gestanst uit zwart cardstock. Op de cirkel die eruit valt na het stansen, heb ik een Dutch Doobadoo Mask Slimline gelegd en ingesmeerd met de zwarte structuurpasta. Wat een superleuk effect geeft dit toch, het is net fluweel. De zwarte structuurpasta bestel je HIER in de webshop. 

Blauw Frame Angel
6002/1599

6002/1599 Blauw Frame Angel

Dutch Doobadoo Zwarte Structuurpasta
870.000.090

870.000.090 Dutch Doobadoo Structuurpasta zwart 250 ml


De bloem komt uit de Kit Dianthus Flower. Deze kit bestel je HIER in de webshop. Achter de bloem heb ik de stuc tape geplakt. Deze bestel je HIER in de webshop. De bloemen komen uit de Kit Artificial Flowers. Deze bestel je HIER in de webshop.

Kit Dianthus Flower

 Kit Dianthus flower

Mixd Up Stansmal Stuc Tape
6002/1564

6002/1564 Mixed Up Stansmallen Stuc Tape

Kit Artificial Flowers

Kit Artificial Flowers

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en voor je altijd leuke reactie. Om de bloghop verder te volgen, ga je vanaf hier verder naar 

MONICA

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en alvast hele fijne Paasdagen. Veel plezier nog met het hoppen en tot de volgende keer!

Liefs,



1 opmerking:

  1. Wat gaaf de zwarte structuurpasta op zwart cardstock. je kaartje is weer helemaal top. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen