Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







donderdag 8 april 2021

Dutch Doobadoo Sketch Challenge #74

 Hallo allemaal,

Wat zijn ze toch leuk de Dutch Doobadoo Slimline mallen. Voor de maand april hebben we met de Slimeline mal 470.713.856 een superleuke challenge gemaakt. Doen jullie gezellig mee?

 

Dit is mijn voorbeeld geworden.


De rechthoek heb ik overgenomen uit kraft papier. Het designpapier is van Hobbizz Wings of Time.

Hobbizz Designpapier Wings of Time
1002/0501

1002/0501 Hobbizz Designpapier Wings of Time 2 pakjes



Langs de kanten van het kraft heb ik de Mask Art Slimline Circles gelegd en ingesmeerd met de zwarte structuurpasta. Daarna nog met een witte gelpen een lijntje langs de rand gedoodled.

Mask Art Slimline Circles
470.715.825

470.715.825 Mask Art Slimline Circles
 

 Dutch Doobadoo Structuurpasta Zwart
870.000.090

870.000.090 Dutch Doobadoo Structuurpasta zwart 250 ml

Achter de luikjes heb ik de dieren uit het Bella Lulu knipvel Jungle geknipt. Daar omheen heb ik nog een randje gedoodled. Achter de bloemen (Hobbizz) heb ik de Noor! Design Autumn Guirlande geplakt. Deze heb ik uit het designpapier gestanst.

Bella Lulu Knipvel Jungle
3000/0084

3000/0084 Bella Lulu Knipvel Jungle


Autumn Guirlande
6002/1489

6002/1489 Autumn Guirlande



Kit Artificial Flowers

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. 

Je kunt meedoen met onze challenge tot eind april 2021 door een foto van je creatie te plaatsen in onze Dutch Doobadoo Challenge groep op Facebook.

Heb je geen Facebook? Dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam mailen naar: joyce@dutchdoobadoo.nl.

We hopen dat jullie allemaal mee doen met de Dutch Doobadoo Challenge. Heel veel succes!

 Liefs,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten