Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zondag 4 april 2021

Gewoon even een kaartje

 Hallo allemaal,


Voor vandaag heb ik een kaart gemaakt met de Kit Sweet Herbs. 



Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Fold Card Art Foldback gebruikt. De basis heb ik overgenomen uit wit cardstock en daarna de binnenmaten uit het designpapier. De kit Sweet Herbs kun je HIER vinden in de webshop.

Kit Sweet Herbs

Kit Sweet Herbs 



De libelle stempel heb ik gestempeld met de Harmony Stempel kussens. De blauwe kleur die ik gebruikt heb is de Oasis. Daarnaast nog een gele en paarse kleur. In deze set Harmony Stempelkussens zitten nog 2 andere prachtige blauwe kleuren.

Set 6 Harmony Stempelkussens

SET 6 - HARMONY Stempelkussens Water Reactive 3 st.


Op de 2 rechthoeken heb ik de blauwe mal Ovaal geplakt. Deze heb ik uit groen fluweelkarton geplakt. In deze mal zitten ook nog 2 kleine malletjes. Die heb ik in de hoeken geplakt. De blauwe mal is verkrijgbaar in de Kit Herfstfeest. Deze kun je HIER vinden in de webshop. Het fluweelkarton vind je HIER in de webshop.

Kit Herfstfeest

Kit Herfstfeest 

Fluweelkarton
8011/0003+8011/0004

8011/0003 + 8011/0004 Fluweelkarton zelfklevend






De stempel komt uit de stempelset die ook in deze kit zit. De vlinder en de bloemen zitten op een uitknipvel die bij het designpapier in deze kit hoort. Achter de bloem heb ik nog de Autumn Guirlande geplakt. Deze guirlande vind je HIER in de webshop.

Autumn Guirlande
6002/1489

6002/1489 Autumn Guirlande


Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten