Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zondag 7 juni 2020

Dutch Doobadoo Sketch Challenge #64

Hallo allemaal,

Jullie hebben de nieuwe challenge zeker al voorbij zien komen op ons blog en facebook. Hij is ook zo leuk!

Het is weer een tof Card Art model 470.713.750 deze keer. We zijn erg benieuwd naar jullie kaarten!

Ik ben ook met de Sketch Challenge aan de slag gegaan. En dit is mijn voorbeeld geworden:


Het designpapier is Spring's Allive van Noor! Design. De plaatjes komen uit de bijpassende labelvellen Spring's Arrival.

Paper Block Spring's Arrival
6011/0656
6011/0656 Paper bloc Spring's Arrival

Noor! Labelvellen Spring's Arrival
6011/0427
6011/0427 Noor! Labelvellen Spring Arrival

Voor het verder oppimpen heb ik de volgende mallen van Noor! Design gebruikt:

Garden Leaves
6002/0939
6002/0939 Garden Leaves

Floral Florishes Charlotte
6002/1314
6002/1314 Floral Flourishes Charlotte


Je kunt meedoen met onze challenge tot eind juni 2020 door een foto van je creatie te plaatsen in onze Dutch Doobadoo Challenge groep op Facebook.

Heb je geen Facebook? Dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam te mailen naar: joyce@dutchdoobadoo.nl

 En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen eind juni met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans). De winnaar krijgt van ons een Dutch Doobadoo prijzenpakket.

We hopen dat jullie allemaal mee doen met de Dutch Doobadoo Challenge. Heel veel succes!

  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten