Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







donderdag 25 juni 2020

Bloghop Dutch Doobadoo Juni 2020

Hallo allemaal,

Deze maand hebben we geweldig nieuws! We krijgen namelijk supergave Dutch Doobadoo pakketten. Deze pakketten bestaan uit een Dutch Doobadoo mal, designpapier, stans & stickervel. Hoe gaaf is dat!  

Ook brengen we deze maand leuke artikelen voor jongens/mannen kaarten in het voetbal thema.

Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Stuk voor stuk laten we met het DT team een nieuw artikel uit de collectie zien en de vele leuke mogelijkheden hiermee.

Wat moet je doen om kans te maken op een supergaaf Dutch Doobadoo pakket?


  • Ga van 25 t/m 27 juni langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten, kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!

 Wat leuk dat je meedoet met de bloghop. Als het goed is, kom je net bij Corry vandaan. Ook ik ben aan de slag gegaan met de gave collectie. Dit is mijn kaart geworden.


Voor de basis heb ik de Shape Art uit de Crafty Kit Alison gebruikt. Ook het designpapier komt uit deze Crafty Kit. Gaaf is hij hè!

Crafty Kit Alison
472.100.002
472.100.002 Crafty Kit - Alison

Op de Shape Art heb ik de Shape Art Alycia geplakt. Deze is ook al zo mooi!

Shape Art Alycia
470.713.191
470.713.191 Shape Art Alycia


Tussen de Shape Art Alycia en de Shape Art uit de Crafty Kit heb ik de blauwe rand Viktoria van Noor! Design geplakt.

Blauwe randmal Viktoria
6002/141
6002/1491 Snij-embosstansmal Border Viktoria

Bij deze randmal hoort de blauwe vierkante mal Viktoria. Die heb ik middenop de Shape Art Alycia geplakt.

Blauwe Vierkant Viktoria
6002/1492
6002/1492 Snij-embosstansmal Vierkant Viktoria


In de Crafty Kit zit ook een stansvel met uitdrukbare plaatjes. Deze bloementoef heb ik ermee gemaakt.


In de Crafty Kit zit ook een stickervel met diverse tektsten. Deze tekstjes komen uit dit vel en heb ik op wit cardstock geplakt en uitgeknipt.


Ik vind de Magnoliaatjes zo leuk. Deze heb ik ingekleurd met copics. De tekst Cheese hoort gewoon bij deze stempel. Deze mal is van Noor! Design.

Stansen en Stempels Picture Kit
6004/0035
6004/0035 Stansen en Stempels Picture Kit

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. 

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en voor je altijd leuke reactie.

Om de bloghop verder te volgen, ga je vanaf hier verder naar


Dan wens ik je nog een hele fijne dag en veel plezier met het hoppen!

Liefs,


15 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart. Mooie nieuwe mal. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kit en wat heb je er een mooie kaartvan gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart met de nieuwe mal. Super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze creatie is ook erg mooi zeg!
    Waar gaan we uit kiezen...of sparen zodat we alles kunnen kopen :)
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi is ook jouw creatie weer Monique een schitterende vorm met zoveel prachtige details erop...en zeker het mooie ingekleurde Tildaatje vind ik geweldig!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart. Mooi ook in deze kleuren en prachtige mallen op verwerkt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart.De combi van plaatje,papier,mal echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie creatie heb je gemaakt Monique!
    Er is veel op te zien.....ik kan er naar blijven kijken....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart en wat een mooi papier , zo past het allemaal bij elkaar . Eigenlijk wel makkelijk zo'n kit alles bij elkaar wel zo handig.
    Geniet van het mooie weer.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een ontzettend gave kit is dit en jouw voorbeeld er mee is enorm inspirerend. Top.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat ontzettend leuk.
    groetjes martha.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zoveel te zien op deze mooie kaart.
    Wat een leuke mallen heb je gebruikt en zo leuk met de stansen van Noor.
    Je zou bijna denken dat ze voor elkaar gemaakt zijn.
    Helemaal leuk !!!
    Fijn weekend,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje heb je gemaakt Monique!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kleuren zitten er in deze prachtige kaart Monique.
    Erg leuk die nieuwe kits van ddbd
    Bedankt voor t delen
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen