Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zondag 14 juni 2020

Bloghop Dutch Doobadoo Build Up Olifant

Hallo allemaal,

Onze nieuwe Dutch Doobadoo Build Up lijn is je vast niet ontgaan. Deze bestaat uit leuke dieren die je zelf op allerlei manieren kunt maken. Deze maand komt er een olifant bij.


Geen fotobeschrijving beschikbaar.

We hebben inmiddels ook een speciale Build Up Facebook groep. Mocht je lid willen worden, klik dan op onderstaande afbeelding.

Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst

Stuk voor stuk laten we met het DT team de mogelijkheden zien met het olifantje.
  

  • Ga op 14 juni langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten, kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Wat leuk dat je meedoet met de bloghop. Als het goed is, kom je net bij Ineke vandaan.

Ook ik ben aan de slag gegaan met het olifantje en ik heb hem in de luchtballon gezet. 


Voor deze kaart heb ik 4 Dutch Doobadoo mallen met elkaar gecombineerd.

Voor de basis heb ik de nieuwe Shape Art Ticket gebruikt. Deze heb ik uit wit cardstock overgenomen, een maatje kleiner uit rose cardstock en nog een maatje kleiner uit het designpapier Bride & Groom van Noor! Design.

hape Art Ticket
470.713.190
470.713.190 Shape Art Ticket


Paper Bride & Groom
611/0608
6011/0608 Paper Bride & Groom

  Bovenop de shape art heb ik de Shape Art Cloud geplakt.  Deze heb ik ook uit wit cardstock overgenomen en een maatje kleiner uit grijs cardstock.

Shape Art Cloud
470.713.145
470.713.145 Shape Art Cloud

En dan bovenop de wolk heb ik de Card Art Luchtballon geplakt. Deze heb ik uit wit cardstock overgenomen en de binnenmaten uit het designpapier Bride & Groom.

Card Art Luchtballon
470.713.630
470.713.630 Dutch Doobadoo Card Art Airballoon

En in de luchtballon komt dan natuurlijk het olifantje. Wat is die toch lief hè? De ballonnetjes die je ziet, komen ook uit deze set. 

Build Up Olifant
470.713.795
470.713.795 Build Up Olifant

En dan heb ik nog een strikje op het hoofd geplakt. En deze komt uit de Build Up Kleding.

Build Up Kleding
470.713.798
470.713.798 Build Up Beer Kleding

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. En natuurlijk ben ik heel benieuwd naar jouw olifantje.

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en voor je leuke reactie.

Om de bloghop te eindigen, ga je vanaf hier terug naar het 


En vergeet niet om daar ook een leuke reactie achter te laten. 

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,





16 opmerkingen:

  1. Oooohh, deze is TE leuk gewoon!!! Gaaf met die luchtballon!!😍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super !!!
    Wat een leuke idee om de olifant in de luchtballon te zetten.
    Helemaal in de wolken ...
    Fijne zondag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW! Deze is SUPER LEUK met de luchtballon! Schitterend hoe je de 4 mallen gecombineerd hebt! En wat een schattig olifantje! Echt prachtig met dat Bride & Groom papier!Super leuke combinatie! En helemaal in mijn lievelingskleur rose! Schitterende creatie! TOP!
    Groetjes Ingrid V.M.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig! Wat leuk dat je Ollie in een luchtballon hebt gezet! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahhhhh deze is super en dan de combinatie van alle ddbd mallen, geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kaart Monique van het olifantje
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wooow ook jou kaartje met dit schattige olifantje is weer super gaaf gemaakt Monique...zo leuk dat hij met die luchtballon mee mag....
    en een hele leuke combinatie van die mallen......TOP!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaaf hoe je de olifant in een luchtballon hebt geplaatst! Echt geweldig tof idee!!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben echt verliefd. Wat een prachtige kaart.super

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kaartke met de ballon en het olifantje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk een olifantje in een luchtballon, daar word je toch helemaal vrolijk van?
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk die olifant in het luchtballon.
    En ook weer heel lief😍.

    Groetjes van Louwina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Of een olifant normaal gesproken met een luchtballon de lucht in zou komen weet ik niet (lol) maar je kaart is geweldig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super gaaf zeg vooral met al die verschillende DDBD mallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ooohhh, wat is ie leuk in de luchtballon. Ik ben gewoon verliefd op Ollie😍😍 Super kaartje weer. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen