Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







donderdag 28 maart 2019

Dutch Doobadoo bloghop Collectie april

Hallo allemaal,

Wat ligt er weer een super gave nieuwe Dutch Doobadoo Collectie in de winkel. Het team is er helemaal weg van en heeft TE gekke voorbeelden voor jullie gemaakt. Kijk maar eens!



Stuk voor stuk laat het DT team een nieuw artikel uit de collectie zien, en laat jullie heel veel leuke mogelijkheden hiermee zien. 

Wat moet je doen om kans te maken op een supergaaf Dutch Doobadoo pakket?


  • Ga tussen 28 maart t/m 30 maart langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten, kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Wat leuk dat je de bloghop volgt en als het goed is, kom je net bij Ineke vandaan. Ook ik ben met 1 van de mallen aan de slag gegaan en wel met de Shape Art Label. Echt weer een superleuk basismodel. Ik heb er een Paaskaartje van gemaakt. 


De basis heb ik overgenomen uit wit cardstock, een maatje kleiner uit groen cardstock en nog een maatje kleiner uit designpapier.

Shape Art Label
470.713.175
470.713.175 Shape Art

In de grond (donkerbruine halve cirkel) heb ik 3 kleine sneetjes gemaakt en hierin de worteltjes gestopt. Dat is nog eens makkelijk worteltjes poten hahaha. De tekst Vrolijk Pasen komt uit het Bella Lulu vel Easter. Die heb ik gemat op geel cardstock en dit weer geplakt op een satéprikker. De grond heb ik met 3d foam erop geplakt. En hierachter heb ik de satéprikker geschoven.
Ik heb de kaart verder opgepimpt met diverse Noor! Designmallen, Noor! Design designpapier en Bella Lulu knipvel.

Onderaan dit bericht vind je de artikelen die ik gebruikt heb.

Om de bloghop verder te volgen, ga je vanaf hier verder naar 


Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en nog veel plezier met hoppen.

Tot de volgende keer!

Liefs,

De artikelen die ik gebruikt heb, zijn o.a. te bestellen bij Noor & Zo. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij het desbetreffende artikel in de webshop.

470.713.175 Shape Art  3000/0028 Bella Lulu Knipvel Easter   6002/1285 Blauw Border Easter  6002/1099 Blauwe sierrand

6002/1141 Blauw Kantrand Cirkel  6002/1023 Mon Ami Roger konijn  6002/1303 Mon Ami Kip Fiona  

6002/0700 One of a Kind Lente  6002/1279 Little Happiness Worteltjes   6002/1178 Noor! Design Grasrand

6011/0613 Paper bloc Easter   2928-007 Florence cardstock corn  

2928-046 Florence cardstock glacier  2928-068 Florence cardstock lime  

2928-094 Florence cardstock bear  2928-002 Florence cardstock raffia

2928-013 Florence cardstock mandarin

21 opmerkingen:

  1. Toen ik deze mal eerst zag had ik iets can, niet zo vernieuwend, maar jullie creaties tonen echt wel toffe ideetjes! Je maakte een prachtig tafereeltje, superleuke Paaskaart!
    Dank je wel voor de inspiratie!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vrolijke voorjaars/paas creatie heel erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk vrolijke paaskaart is dit geworden! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie vrolijke paaskaart!
    leuk model!!
    bedankt voor t delen.
    groetjes YVonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat schattig met die mon ami stansjes!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeps, ook al van die mooie kleuren met een prachtig stencil Monique....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie kaart... prachtig.

    groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellig paas kaartje groetjes marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om te zien dat je met hetzelfde stencil een totaal andere uitstraling hebt! Heel gaaf kaartje en wat grappig gedaan met de worteltjes :) Bedankt voor de inspiratie! Ik ga verder hoppen...

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is toch echt een feestje. Zo'n leuke kaart met die mon ami's. Ik hou ervan. Super leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk dit vrolijke kaartje!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superleuke vrolijke kaart!
    Het geheel is prachtig geworden!
    Groetjes,
    Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook jij maakt met een vrij eenvoudige DDB vorm een super leuke kaart, met al je stansjes en mallen, en de leuke kuikentjes. Heel wat ideëen om dit allemaal te combineren zonder dat het overdadig wordt. geweldig gedaan. bedankt voor de tips.
    Miet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super leuk en vrolijk voorjaars/paaskaartje heb je ervan gemaakt Monique!
    Daar wordt je vrolijk van!
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super vrolijke lentekaart Monique prachtig!

    Groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een heerlijk vrolijk plaatje is het geworden zeg👌

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk gecombineerd allemaal! Wat een bruikbare mal is dit. Zo leuk die verschillende creaties.

    BeantwoordenVerwijderen