Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







maandag 25 maart 2019

Bella Lulu bloghop - Think Pink

Hallo allemaal,

We hebben weer een te gek nieuw Bella Lulu vel voor jullie, namelijk de "Think Pink". 

** klik {HIER} om dit knipvel te bestellen **

3000/0029 Bella Lulu Knipvel Think Pink
Het leuke knipvel past supergaaf bij het Love Letters designpapier van Noor! Design..

** klik {HIER} om de Combideal te bestellen **

3001/0029 Bella Lulu combideal Think Pink
Om jullie te inspireren, hebben we weer een toffe bloghop voor jullie. 

Wat moet je doen?

  • Ga 25 maart langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten, kom je terug naar het blog van Noor & Zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Als je de bloghop volgt, kom je als het goed is, net bij Daisy vandaan. Ook ik ben aan de slag gegaan met het superleuke knipvel en dit is mijn creatie geworden.

(Helemaal onderaan dit bericht vind je de artikelen die ik gebruikt heb)


Voor de basis heb ik de nieuwe Dutch Doobadoo Fold Card Art Jacket gebruikt.

Dutch Fold Card Art Jacket
470.713.332

470.713.332 Fold Card Art 

De basis heb ik overgenomen uit wit cardstock. De binnenmaten heb ik overgenomen uit het bijpassende designpapier Love Letters.

De onderkant heb ik dichtgeplakt zodat ik er een label in kan stoppen.


Langs de rand heb ik de nieuwe blauwe randmal geplakt. De schuine lijnen op de mal heb ik gerild en naar buiten gevouwen. Hierop heb ik op de rechterzijde nog een paar bloemen geplakt. De bloemen zijn van Noor! Design Floral Flourishes Floral Delight. Verder heb ik het rustig gehouden, vond dat wat mooier omdat het papier op zich ook al wat drukker is.


Voor de tag heb ik het middelste vlak overgenomen (de buitenste lijnen). Van de buitenkant heb ik iets afgesneden zodat ik de tag er makkelijk ik kon schuiven.

Ik heb 2 stukjes designpapier gemat op wit cardstock en die daarna schuin op elkaar geplakt. Daarboven op heb ik de nieuwe blauwe Happy Easter mal geplakt. Deze mal is dus ook leuk om voor andere kaarten dan paaskaarten te gebruiken.


Hier nog een keer beide naast elkaar.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. 

Om de bloghop verder te volgen, ga je vanaf hier verder naar:


Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en voor je altijd leuke reactie. 

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Liefs,

De artikelen die ik gebruikt heb, zijn te bestellen bij Noor & Zo. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij het desbetreffende artikel in de webshop.

 470.713.332 Fold Card Art 3001/0029 Bella Lulu combideal Think Pink   6002/1285 Blauw Border Easter  

6002/1278 Blauw Happy Easter   6002/1114 Floral Flourishes Floral Delight  




8 opmerkingen: