Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







donderdag 21 maart 2019

Open Hier

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een kaart gemaakt met de Dutch Doobadoo Fold Card Art Double Diamond. Een superleuke en ook op een aparte manier gevouwen model kaart. Hij lijkt moeilijk, maar hij is echt heel eenvoudig. 


Ik ben begonnen door de mal over te nemen op cardstock. Daarna heb ik de binnenmaten overgenomen uit designpapier Paper Bloc Roses & Polka Dots van Noor! Design. 

Dutch Fold Card Art Double Diamond
470.713.705
470.713.705 Fold Card Art Double Daimond


De rode lijnen (1) zijn dalvouwen (de goede kanten naar elkaar vouwen)
De blauwe lijnen (2) zijn bergvouwen (de verkeerde kanten naar elkaar vouwen)


Ik heb alleen de vlakken aan de voorkant opgepimpt. Hier heb ik de de Summer Lovin Dahlia geplakt. Wat een gave bloem is deze toch. Achter de bloem heb ik de Vintage Flourishes Branches. Deze heb ik uit designpapier gestanst. Links achter de bloem zie je de filmstrip. Die heb ik bewerkt met Finnabair Metallique Wax Vintage Gold.

Summer Lovin Dahlia
6002/1235
6002/1235 Summer Lovin Dahlia


Op de andere kant heb ik een andere filmpstrip geplakt. Deze komen uit de Mixd Up set Filmstrips. De mal heb ik nog een keer overgenomen uit designpapier. Hierop heb ik de uitgestanste filmpstrip geplakt. Daarvoor heb ik de mal bewerkt met metallique wax Vintage Gold. De filmstrip heb ik opgehangen aan de Mixd Up Ketting. Ook deze heb ik bewerkt met de Vintage Gold wax.

6002/1232 Mixd Up Stansmallen Filmstrips

In de filmpstrip heb ik 3 kleine stempeltjes gestempeld. Ze komen uit diverse Little Happiness stempeltjes.


Dan nog even een foto van de hele kaart.

Bedankt voor je bezoek aan onze blog en ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.713.705 Fold Card Art Double Daimond  6011/0601 Paper bloc Roses & Polka Dots 6002/1235 Summer Lovin Dahlia

6003/0091 Vintage Flourishes Branches  6002/1232 Mixd Up Stansmallen Filmstrips  6002/1233 Mixed Up Stansmallen kettingen 6410/0490 Stempel Set Ranken met vlinder  

6410/0470 Stempel Birthday text - Smak!    2928-002 Florence cardstock raffia  

2928-016 Florence cardstock sorbet  2928-072 Florence cardstock fern

1 opmerking: