Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







donderdag 28 februari 2019

Little Baby

Hallo allemaal,

De nieuwe Dutch Doobadoo collectie ligt vanaf vandaag in de winkel. En wat is hij toch weer tof! Voor vandaag ben ik dus aan de slag gegaan met één van de nieuwe artikelen en wel met de Card Art Speen. Wat een leuke mal en ook nog in een leuk formaat.


De basis heb ik overgenomen uit wit cardstock. Daarna heb ik de binnenmaat van de bovenkant uit Florence Cardstock Sugar Beet overgenomen en de onderkant uit het designpapier 

Dutch Card Art Speen
470.713.708
470.713.708 Card Art Speen


Over het brede gedeelte heb ik een parelrand geplakt. En hoe leuk is de Paper Art Baby van Dutch Doobadoo. Ik heb hieruit de tekst Little Baby geknipt en boven de parelrand geplakt. .

Dutch Paper Art Baby
472.948.031
472.948.031 Dutch Doobadoo paper Art Baby

Bovenaan heb ik onder de bloementoef een rammelaar en speentje geplakt. Deze 2 mallen komen uit de Noor! Design One of a Kind Baby. 


Het plaatje en de labeltjes Welcome en Precious komen uit de Noor! Design Labelvellen Vintage Babygirl.

Noor! Labelvellen Vintage Babygirl
6011/0416
6011/0416 Noor! Labelvellen Vintage Babygirl

Onder en boven het plaatje heb ik de 2 kleine malletjes uit de Ovaal Blauwe mal met sierrand. De cirkels komen uit de blauwe kantrand Cirkel. Hiermee heb ik het plaatje uitgestanst en de cirkel erachter.

Het flesje dat je boven de tekst Welcome ziet, komt ook uit de One of a Kind set Baby. De mal heb ik na het stansen en embossen in de mal laten zitten en vervolgens gekleurd met distress inkt Vintage Photo.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. 

Bedankt voor je bezoek aan mijn
 blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.713.708 Card Art Speen  472.948.031 Dutch Doobadoo paper Art Baby 

6011/0606 Paper bloc Vintage Babygirl  6011/0416 Noor! Labelvellen Vintage Babygirl

6002/0638 One of a Kind Baby  6002/1044 Ovaal Blauw met sierrand  6002/1141 Blauw Kantrand Cirkel

Mini Distress Ink Pad  Vintage Photo  2928-026 Florence cardstock sugar beet

2931-097 Florence cardstock texture 12x12" x100 216g white

Geen opmerkingen:

Een reactie posten