Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







donderdag 7 februari 2019

HOME

Hallo allemaal,

Vind je het ook zo leuk om tafereeltjes te maken op je kaart? Ik wel hoor. En de nieuwe Dutch Doobadoo Fold Card Art Small Houses is echt zo leuk om hiervoor te gebruiken. 


Ik ben begonnen door de basis over te nemen uit wit cardstock. De 2 verticale lijnen snijd je en de overige horizontale lijnen ga je rillen. 

Dutch Fold Card Art Small Houses
470.713.701
470.713.701 Fold Card Art Small houses

Daarna heb ik de binnenmaten overgenomen uit het designpapier. En hoe tof past hier het Noor! Design Scr@p Paper Design Stenen bij. 

Scr@p Paper Design Stenen
6011/0576
6011/0576 SCR@P Design Paper Design Stenen


Als je de lijnen gesneden en gerild en gevouwen hebt, komt het er uiteindelijk zo uit te zien. Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is met deze foto.

De stempel (van Penny Black) heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos. Ik vind het de fijnste potloden die er zijn. Heel fijn om mee te kleuren en ze geven ook nog eens veel pigment af. 

Naast de stempel heb ik de brievenbus uit de leuke Little Happines serie geplakt. Na het stansen en embossen, laat ik het papier in de mal zitten en ga dan de ge-emboste gedeeltes kleuren met Distress inkt Vintage Photo en een blending tool.

Vooraan heb ik nog een Floral Flourishes Chrysant van Noor! Design geplakt. 


Op de achterkant heb ik de leuke Deco raampjes uit de Little Happiness serie geplakt. Ik heb ze uit zwart cardstock gestanst. Dat past precies bij het zwarte bij de stenen. Naast de ramen zie je de klimop uit de Autumn Collectie.

Littel Happiness Deco Raam 
6002/1080
6002/1080 Little Happiness Deco-raam

Onderaan het muurtje heb ik de bloemenrand geplakt. Deze komt uit de One of a Kind Lente van Noor! Design. Die heb ik eerst uit groen cardstock gestanst en daarna uit rood cardstock. Van het rode cardstock heb ik de bloemetjes eraf geknipt en op de groene rand geplakt. In het midden heb ik nog een parel gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen wit.

Dutch Pearl Pen Wit
870.003.010
870.003.010 Dutch Doobadoo Pearl Pen wit


Dan nog even een foto van de hele kaart. 

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. 

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.713.701 Fold Card Art Small houses  6011/0576 SCR@P Design Paper Design Stenen  

FC-110011 Faber Castell Kleurpotlood Polychromos Blik à 120 Stuks   6003/3002 Little Happines brievenbus 
Mini Distress Ink Pad  Vintage Photo  6200/0222 Joy!Crafts blending tool  6002/0972 Floral Flourishes Chrysant

6002/1080 Little Happiness Deco-raam  6002/0700 One of a Kind Lente 870.003.010 Dutch Doobadoo Pearl Pen wit

6002/1026 Autumn Klimop

2 opmerkingen: