Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







donderdag 28 februari 2019

Dutch Doobadoo Bloghop - Collectie maart 2019

Hallo allemaal,

We hebben weer een hele gevarieerde collectie voor jullie komende maand. De meiden zijn erg enthousiast, we hopen jullie ook! 

Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.
Wat vinden jullie er van?

Wat moet je doen om kans te maken op een supergaaf Dutch Doobadoo pakket?

  • Ga tussen 28 februari t/m 2 maart 2019 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten, kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Wat leuk dat je de bloghop volgt. Als het goed is, kom je dan net bij Ineke vandaan. Ook ik ben aan de slag gegaan met deze collectie. En wel met de Dutch Fold Card Art Double Side Stepper. Dit is mijn creatie ermee geworden. Ik heb er een babykaart van gemaakt.


De basis heb ik overgenomen uit wit cardstock. Daarna heb ik de 2 horizontale lijnen doorgesneden en vervolgens de 5 verticale lijnen gerild. De 2 buitenste lijnen worden dalvouwen, de 2 vouwen daarna worden bergvouwen en dan de middelste lijn wordt ook weer een dalvouw.

Dutch Fold Card Art Double Side Stepper
470.713.706
470.713.706 Fold Card Art Double Side Stepper

Daarna heb ik de middelste lijnen overgenomen uit Noor! Design Paper blocVintage Babyboy. De kaart heb ik verder opgepimpt met diverse Noor! Design mallen. Onderaan dit bericht laat ik zien welke artikelen ik allemaal gebruikt heb.  


De babystempel is van Bella Lulu. De cirkels die ik voor de tekst heb gebruikt, komen uit een Noor! Design Blauw Kantrand Cirkel. Het binnenste gedeelte bestaan uit verschillende cirkels met elk een leuk randje. Op de andere vlakken heb ik het superleuke treintje van Noor! Design geplakt. Na het stansen en embossen heb ik het papier in de mal laten zitten en gekleurd met distress inkt Vintage Photo. 

En hoe tof is toch de Mon Ami Beertje Teddy. Ik vind het echt zo ontzettend leuk. Het strikje komt uit de Noor! Design Stansmal Lavendel + strik. 

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren.

Bedankt voor jullie bezoek aan mijn blog en voor jullie altijd leuke reacties.

Om de bloghop te volgen, ga je vanaf hier verder naar 


Dan wens ik je nog veel plezier met hoppen en een hele fijne dag. 

Tot de volgende keer!

Liefs,

 
De artikelen die ik gebruikt heb, zijn te bestellen bij Noor & Zo. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij het desbetreffende artikel in de webshop.
470.713.706 Fold Card Art Double Side Stepper  3002/0107 Bella Lulu Clear Stamp Baby  6011/0607 Paper bloc Vintage Babyboy 

6011/0415 Noor! Labelvellen Vintage Babyboy  6002/1299 Mon Ami Beertje Teddy  

6002/0513 Happy Baby trein  6002/1235 Summer Lovin Dahlia  6002/1141 Blauw Kantrand Cirkel

6002/0541 Stansmal Lavendel + Strik
 



36 opmerkingen:

  1. Wat een wondermooie babykaart! Het DDBD-modelletje is heel tof, de randjes erbij, het prachtige papier en alle mooie mallen en zeker de fantastische tekststempel maken het helemaal af!
    Dankjewel voor de inspiratie.
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie babykaart heb je gemaakt.
    Makkelijk om een mal te hebben om dit model te krijgen.
    Mooie spulletjes heb je op de kaart gebruikt
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke babykaart met deze nieuwe mal. Ben ook blij dat ik zie hoe deze gevouwen/gesneden moet worden want zat te twijfelen of ik deze zou kopen maar nu ik jouw kaart zie ga ik 'm zeker aanschaffen! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig model weer. Dank je wel voor het mooie voorbeeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje Monique, ook wel weer een hele toffe mal.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje. Heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. It is a very sweet card. I love the teddy too. I like how you turned the card on its side. Very clever. X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vroeg me al af hoe deze DDBD er uit moest komen te zien maar dat is een leuke. Zeker zo met het treintje (of zoiets dergelijks dus) erg leuk! Mooi vorbeeld en maakt echt duidelijk wat je ermee kunt. Gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke babkaart is dit geworden. Maar wat een leuke mal. Fijn dat je laat zien hoe die eruit komt te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super schattig kaartje! Leuk model.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toppie kaartje en wat een leuk model kaart om mee te maken.
    Je kaartje is prachtig!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel schattig baby kaartje, leuk model!

    Groetjes
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heeeel mooi deze babykaart monique...zo een geweldig leuk modelletje en ook geweldig mooie details allemaal...
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk model echt een lief kaartje geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk gedaan Monique! Een op en top jongens kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattig babykaartje heb je gemaakt met dit nieuw model kaart van Dutch DooBaDoo.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een bijzonder baby kaartje heb je ervan gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo leuk ook de beertjes erbij verwerkt . Mooie kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie babykaart. Deze wil ik zeker eens gaan proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dit is een heel lief kaartje. Met een aantal babies op komst (in mijn omgeving) kan ik mij lekker “uitleven”.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige baby kaart.met een prachtig model zeg!
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtig model kaartje....met leuke details zials de beer....en pracht papierlijn....kortom..Mooi gedaan.
    Groetjes Aag

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Weer zo'n schatje. Vooral het beertje is mijn favoriet. Heb hem bij de afgelopen knotsgekke kaartendagen meteen aangeschaft.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie mal met een leuk effect en zo heerlijk veelzijdig te gebruiken.
    En wat heb je er een super lief babykaartje van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke baby kaart. Weer heel anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Tof dat je deze mal gebruikt hebt...nu sap ik de mogelijkheden ervan...soms zo lastig...hele leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. hoi hoi

    met dit kaartje wordt je als kerverse ouders wel heel vrolijk
    mee
    met deze mail kan je vele mogelijkheden uit
    groetjes
    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw, wat een schitterende kaart Monique 😍😍 oké deze mal staat op mijn lijstje, hihi. Het kleurgebruik vind ik zo mooi. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige kaart,vroeg me al af hoe deze mal te gebruiken,met de duidelijke uitleg,geen probleem,mooie kleuren ook

    BeantwoordenVerwijderen