Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







maandag 18 februari 2019

Bloghop Bella Lulu - Baby

Hallo allemaal,

Deze keer willen we onze nieuwe gave stempelset laten zien. Allemaal babyteksten in een mooi lettertype.

** klik {HIER} om de stempel te bestellen **

3002/0107 Bella Lulu Clear Stamp Baby

Om jullie te inspireren, hebben we een toffe bloghop voor jullie waarbij iedereen aan de slag is gegaan met deze superleuke stempel.


Wat moet je doen?

  • Ga op 18 februari 2019 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie achter hebt gelaten, kom je terug naar het blog van Noor & Zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
 Als jullie de bloghop volgen, kom je, als het goed is, net bij Thera vandaan. Ook ik ben aan de slag gegaan met de stempelset. Dit is mijn kaart ermee geworden.


Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Card Art Rammelaar. Echt een heel leuk model om voor een babykaartje te gebruiken. De rammelaar heb ik overgenomen uit wit cardstock en daarna uit het prachtige designpapier Vintage Babygirl.

Card Art Rammelaar
470.713.320
470.713.320 Dutch Doobadoo Card Art Rammelaar


De stempel heb ik op een banner gestempeld. Deze komt uit de Noor! Labelvellen Vintage Babygirl en past precies bij het designpapier. De stempel past precies op de cirkel die zich in het midden op de banner bevindt. De banner heb ik weer gemat op cardstock.

Noor! Labelvellen Vintage Babygirl
6011/0416
6011/0416 Noor! Labelvellen Vintage Babygirl


Het plaatje en de bingokaartjes achter het plaatje komen ook uit de Noor! Labelvellen Vintage Babygirl. Het plaatje heb ik op een blauwe hartenmal geplakt. Rondom de rammelaar heb ik de bijpassende randmal geplakt. Helaas zijn deze 2 mallen op dit moment niet verkrijgbaar. 

Linksboven de banner heb ik nog de superleuke ballonnetjes geplakt. Deze keer heb ik voor ballonnetjes gekozen zonder letters.

En bij een lief plaatje horen natuurlijk ook kleine lieve bloemetjes. Ik heb hiervoor gekozen voor de kleinste bloemetjes van de Floral Flourishes Rib Flowers. In het midden van de bloemetjes heb ik een parel gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen Wit.

Floral Flourishes Rib Flowers
6002/1082
6002/1082 Floral Flourishes Rib Flowers


Wat is de speen uit de One of a Kind Set toch superleuk. Na het stansen en embossen, heb ik het papier in de mal laten zitten en daarna het ge-emboste gedeeltes gekleurd met distress inkt Vintage Photo.

One of a Kind Baby
6002/0638
6002/0638 One of a Kind Baby

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. 

Om de bloghop verder te volgen, ga je vanaf hier verder naar


Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en natuurlijk ook voor jullie altijd leuke reacties. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


De artikelen die ik gebruikt heb, zijn te bestellen bij Noor & Zo. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij het desbetreffende artikel in de webshop.

470.713.320 Dutch Doobadoo Card Art Rammelaar 870.003.010 Dutch Doobadoo Pearl Pen wit  6011/0606 Paper bloc Vintage Babygirl   

6011/0416 Noor! Labelvellen Vintage Babygirl 6002/1211 One of a Kind Ballonnen

6002/0638 One of a Kind Baby  6002/1082 Floral Flourishes Rib Flowers  Mini Distress Ink Pad  Vintage Photo 

6200/0226 Joy!Crafts blending tool mini



12 opmerkingen: