Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zondag 2 september 2018

Dutch Doobadoo Sketch Challenge #43

Hallo allemaal,

Voor de meeste zit de vakantie er weer op, zo ook voor ons Dutch Doobadoo designteam. Dus hebben we weer een leuke challenge voor jullie.


We hebben gekozen voor een Fold Art mal deze keer. Is hij niet mooi?

Dit is dan mijn voorbeeld geworden:


De basis heb ik overgenomen uit wit cardstock. Daarna uit het designpapier Prima Ballerina van Noor! Design. Bij dit papier past precies de Bella Lulu Olifantjes. Ik vind ze echt zo lief!

Verder heb ik de kaart opgepimpt met diverse Noor! Design mallen. Onderaan dit bericht vind je de artikelen die ik heb gebruikt.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. 

Je kunt meedoen met onze challenge tot eind september  door een foto van je creatie te plaatsen in onze Dutch Doobadoo Challenge groep op Facebook.

Heb je geen Facebook? Dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam mailen naar: joyce@dutchdoobadoo.nl 

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen eind septemb er met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans). De winnaar krijgt van ons een Dutch Doobadoo prijzenpakket.

We hopen dat jullie allemaal meedoen met de Dutch Doobadoo Challenge. Heel veel succes!

Liefs,


De artikelen die ik gebruikt heb, zijn te bestellen bij Noor & Zo. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij het desbetreffende artikel in de webshop.

470.713.669 Swing Card Art Spring Card  6002/1112 Blauw Frame Oval Sophia  6002/1113 Blauwe rand Sophia  

6002/0452 Summer Lovin zonnebloem  6002/0940 Heart Leaves  

3000/0011 Bella Lulu Knipvel Prima Ballerina





2 opmerkingen:

  1. Je laat een prachtige "springkaart" zien Monique. Mooie zachte kleurtjes en heel lief opgebouwd.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen