Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







woensdag 19 september 2018

Bella Lulu Bloghop Beautifall

Hallo allemaal,

Zijn jullie al een beetje in de herfstkaarten stemming? Nou anders brengen wij je dat wel met dit nieuwe knipvel van Bella Lulu.

** klik {HIER} om dit vel te bestellen **

3000/0016 Bella Lulu Knipvel Beautyfall
Dit leuke knipvel met teksten matcht weer perfect bij het Noor! Design Beautifall papier dat je hieronder ziet.

** Klik {HIER} om deze papierset te bestellen **

foto van Jolanda Bergmans.
Wat moet je doen?

  • Ga op 19 september 2018 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten, kom je terug naar het blog van Noor! & Zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Wat leuk dat je de bloghop volgt. En als het goed is, kom je net bij Monique vandaan. Ook ik ben aan de slag gegaan met dit superleuke knipvel. En dit is mijn creatie geworden:


Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Shape Art Teardrop gebruikt en heb er een diorama kaart van gemaakt. Het designpapier dat ik gebruikt heb is Falling Leaves van Noor! Design.

470.713.123 Dutch Doobadoo Shape Art Teardrop

Aan de zijkanten heb ik een soort muizetrapje gemaakt. De kaart kan zo ook nog worden dichtgevouwen. Aan de achterkant zie je een stukje wit golvend stuk cardstock. Die komt uit de Dutch Doobadoo Mask Art Waves. Daar heb ik een grasrand tegenaan geplakt.

470.715.118 Mask Art A5 Waves


Het plaatje met de vosjes en de maan komt uit het superleuke knipvel Beautifall. Rondom het plaatje zie je de klimop krans uit de Noor! Design Autumn collectie. En natuurlijk mag dan ook de Mon Ami Fox niet ontbreken. Die heb ik uit Florence Cardstock Raffia en Brick gestanst.


6002/1146 Mon Ami Fox

Links zie je nog de vogelverschrikker uit de Noor! Design At the Farm collectie. Achter de voorkant zie je de paddestoelen randmal. Die heb ik uit groen, wit en rood cardstock gestanst.

Onderaan zie je nog dennenappels. Die komen uit de One of a Kind set Herfst set.

6002/0636 One of a Kind Herfst set


Links onder zie je de pompoenen. Dit is toch wel één van mijn favoriete herfstmallen.

6002/0969 Autumn Herfst Pompoenen


Ook uit deze Autumn collectie komt de herfstboom. Die heb ik achter de paddestoelen geplakt. In deze set horen ook de eikeltjes die je bovenaan ziet en de groene bladeren.

Bovenaan nog een tekst. Deze komt ook uit het knipvel. Handig toch plaatjes en teksten op 1 vel. De tekst heb ik gemat op Florence Cardstock Hazelnut.

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en natuurlijk ook voor jullie altijd leuke reacties. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.

Voor het verder hoppen, ga je vanaf hier verder naar het blog van

JUDITH

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en veel plezier met het hoppen.

Liefs,


De artikelen die ik gebruikt heb, zijn te bestellen bij Noor! & Zo. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij het desbetreffende artikel in de webshop.

470.713.123 Dutch Doobadoo Shape Art Teardrop   470.715.118 Mask Art A5 Waves

6002/0457 Autumn Klimop Krans  6002/1146 Mon Ami Fox 

6002/0798 At the farm - Vogelverschrikker6002/0970 Autumn Herfstpaddestoelen  6002/0636 One of a Kind Herfst set



6002/0969 Autumn Herfst Pompoenen  6002/0966 Autumn  Herfst boom

3001/0016 Bella Lulu combideal Beautyfall   6011/0540 Paper bloc Falling Leaves

2928-002 Florence cardstock raffia  2928-090 Florence cardstock brick  

2928-093 Florence cardstock hazelnut









16 opmerkingen:

  1. Heel anders dan de vorige 3.... maar ook waaauwww! Zoveel dingen om te zien op deze kaart. Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje jij hebt er je werk van gemaakt .heel knap geworden

    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel leuks te zien en ontdekken op deze hele leuke kaart, en de plaatjes en teksten samen maken 't een mooi geheel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is net een kijkdoos, er is zoveel te zien. Super

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Moest ook dadelijk denken aan een kijkdoos! Leuk om cadeau te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow dit is wel een ontzettend leuk kaartje!! En hoe leuk zou het zijn om die een keer te leren maken! Heb niet echt een idee waar ik zou moeten beginnen nl. Echt diepe buiging, ik vind hem echt prachtig!! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een oogstrelende kaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kom ogen te kort zoveel is er te zien , geweldig gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart en heel veel op te zien!! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk, wat een leuk idee om er een diorama van te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super schattig kaartje is het geworden😍😍. Het lijkt wel een kijkdoos van vroeger, zo leuk hoe je het tafereel heb opgebouwd. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is weer heerlijk genieten van deze mooie creatie.

    BeantwoordenVerwijderen