Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







woensdag 6 september 2017

Dutch Doobadoo - Uitgelicht Dutch Card Art Boek

Hallo allemaal,

Gezellig dat jullie weer langskomen op mijn blog. Op ons Dutch Doobadoo blog willen we elke week een artikel uitlichten en dat doen we in "UITGELICHT".
Deze week hebben we gekozen voor de Card Art mal van het boek.



Dit is dan mijn voorbeeld geworden:


Ik heb de basis overgenomen uit rood cardstock. Daarna de binnenmaten overgenomen uit designpapier van Noor! Design 6011/052 Christmas Eve.
Uit het designpapier voor de voorkant heb ik in het midden een cirkel overgenomen en uitgeknipt. Je kan natuurlijk ook een cirkel uitstansen. 

Daarna heb ik het designpapier op het cardstock gelegd (nog niet vastgeplakt) en op het cardstock de cirkel overgenomen. Met een potlood heb ik vervolgens 4 lijnen getrokken binnenin de cirkel en die uitgesneden. Daarna leg je het designpapier op het cardstock en krul je de punten naar buiten. Ik heb voor die tijd nog wel even de cirkel met een rilpen gerild. Dan vouwt het wat makkelijker. 

Daarna heb ik het boek opgepimpt. Achter de cirkel heb ik de de kerstboompjes uit de Paper Art Christmas geplakt.

Dutch Doobadoo Paper Art Christmas
472.948.043

Links achter de poinsettia's van Noor! Design heb ik een Paper Art Lantaarn geplakt. 

Dutch Doobadoo Paper Art Lantaarn
472.948.011

De letters komen uit de One of a Kind set alfabetbanners 6002/0799 van Noor! Design. De poinsettia is ook van Noor! Design en komt uit de Crafty Cocktail serie 6004/0006. En als laatste de kleine laarsjes (ook van Noor! Design) uit de Happy Holidays Santa's Suit 6002/2043.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten