Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







woensdag 22 februari 2017

Dutch Doobadoo bloghop

Hallo allemaal,

De nieuwe collectie is weer in de bekende Hobby Speciaalzaak te vinden. Deze keer helemaal in het maritieme thema....


foto van Jolanda Bergmans.  foto van Jolanda Bergmans.


foto van Jolanda Bergmans.  foto van Jolanda Bergmans.

Nu  hebben we besloten eens een Bloghop te organiseren voor jullie. Zo kun je de mooiste collectie meteen bewonderen! En zoals jullie van ons gewend zijn, kun je er een leuk pakketje Dutch Doobadoo producten mee winnen. Dus doe gezellig mee.


Wat moet je doen?
  • Ga tussen 22 februari t/m 25 februari 2017 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.'
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten, kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Wat leuk dat je langs komt hoppen. En als je de bloghop volgt, kom je net bij de prachtige creatie van Tineke vandaan. Ik ben aan de slag gegaan met de gave Mask Art Bubbles 470.715.002.


En dit is mijn creatie ermee geworden:


Ik ben begonnen door eerst de mal van de Dutch Doobadoo Card Art Vissenkom 470.713.504 over te nemen op wit cardstok en daarna nog de rand uit kraftpapier.

Het middenstuk heb ik apart overgenomen uit wit cardstock. Ik heb de mask erop gelegd en daarna met versamark over de mask gegaan. Ik heb alleen over de bubbles gegaan die je aan de linkerkant van de vissenkom ziet. Dan het visje (uit de stempelset van Noor! Design At the Sea 6410/0345) ook met versamark erop gestempeld.

Daarna ben ik met licht- en donkerblauwe PanPastel erover heen gegaan. Ook heb ik nog iets groen toegevoegd. Helaas zie je dat nu niet meer zo goed. Doordat je eerst met versamark bewerkt hebt, wordt daar de kleur intenser. Hierna met een spuitbus alles gefixeerd.

Dan heb ik de mask opnieuw gepakt en de halve cirkel me bubbles rond het visje gelegd. Die heb ik met witte inkt en een dauber wit gestempeld.


Onderaan de vissenkom heb de golven (Noor! Design 6002/0330) geplakt en hierover heen een stukje vissennet. Achter de schildpad (Noor! Design 6002/0497) zie je de nieuwe Dutch Doobadoo Paper Art Bubbles 472.948.047


Dan nog drijfhout malletje (Noor Design 6002/0495) erbij. Ik heb de 2 gedeeltes die overdwars liggen, uit ribbelkarton gestanst.


Hier heb ik nog meer Noor! Design mallen (zeester en schelp 6002/0329) uit de Under the Sea Collectie gebruikt. En ook de Paper Art Bubbles heb ik hier tussen het zeewier (6002/0496) geplakt.

Het ankertje (6002/0418) heb ik eerst bewerkt met Versamark en daarna embossingpoeder Vintage Photo erover gestrooid. Dit heb ik weer verhit met de heattool.

Ik hoop dat je het leuk vindt en dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. En natuurlijk wil ik je alvast bedanken voor je reactie. Altijd zo leuk om te lezen.

En dan nu hop, hop naar de creatie van Hanny om te zien wat voor moois zij gemaakt heeft. 

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en veel plezier met de bloghop!


Liefs,



26 opmerkingen:

  1. Prachtig! Wat zal je je als een vis in het water voelen in deze vissenkom! Helemaal erg leuk die mask met bubbels, top! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi! Love de stempel "whale done". Wat is tie mooi geworden. Leuke tip voor de panpastel, toevallig gisteren in huis gekregen. Dit is wel een leuke creatie om je huis een zomertint te geven!

    Groetjes
    Diana
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige vissenkom. Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterend mooie creatie van de vissenkom, prachtige artikelen zijn er uit gekomem....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh wat een plaatje is dit zeg, zo leuk of je echt LIVE voor de KOM staat.
    schitterend, al die leuke zeespulletjes...de schildpad is mijn favoriet!!

    liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super zeg.....wat is dit ontzettend leuk. Het is net alsof je echt in een kom met vissen kijkt. Prachtig van kleur ook.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook al zo mooi!
    De vissenkom is super leuk.
    Je hebt de mask en de belletjes prachtig verwerkt.
    Leuke details erom heen.
    Heel leuk gedaan.
    Bedankt en groetjes Crealientje.
    Hop!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke vissenkom heb je gemaakt Monique. Mooi al die zeedieren, luchtbellen e.d.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf! Heel mooi dat masker en de paper bubbles! Héél erg mooi!

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat enig die bubbles, passen goed bij de vissenkom die ik al heb. Super leuk, dus we gaan duimen, maar eerst verder hoppen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gaaf die aquarium met de bubbles van dutch doobadoo.. De aquarium komt zo goed tot zijn recht. Een must have.. Wat word ik nu nieuwsgierig waar ik nu naar hop. groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk om de vissekom te gebruiken met de bubbelstencil.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is deze leuk geworden, complimenten
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg leuk gedaan. Gezellig zo'n vissenkomkaartje.
    Groetjes Wijnanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. O wat gaaf zeg wat is dit thema toch geweldig 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel gezellig de vis kom Monique !1
    Leuk met de bubbels ,net echt water.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oooooo wat een mooie creatie!
    Zo leuk om te lezen hoe je alles en vooral de bubbels gemaakt hebt.
    Wat een leuke nieuwe dingen zijn er weer te zien, daar word je helemaal hebberig van haha.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gave viskom, zoveel leuke en mooie details. Mooie mal en heb je hier prachtig gebruikt, het stukje visnet is ook heel leuk. De paper art bubbles heb ik gelijk op mijn verlanglijstje gezet.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een hele mooie creatie. Echt een mooi tafereeltje om naar te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. mooi gedaan, geeft me weer een impuls om toh ook weer eens een kaartje te maken, ben momenteel eigenlijk bijna alleen maar met mijn schrijfwerk bezig. <3 Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Monique ik vind hem schitterend! Ik heb deze mal ook wat een leuk idee!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dit is ook weer zo'n gave mask/mal en die paper art is ook helemaal te gek.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat heb je dat mooi gedaan!echt een inspiratie voor anderen... de schelpen die heb ik...de bubbels die wil ik.zo leuk!!..Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen