Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zaterdag 11 februari 2017

Party

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer een creatie laten zien op ons HobbyVision blog. Ik heb ik een kaart gemaakt met de nieuwe Dutch Doobadoo Fold Card Art Flower. Echt weer een heel leuk model.


Ik ben begonnen door de mal over te nemen op kraft papier. Daarna heb ik de binnenmaten overgenomen op designpapier Carpe Diem van Noor! Design en uitgeknipt.

Bovenaan in het midden heb ik een randje met vlinders geplakt. Deze komt uit de Dutch Doobado Paper Art Borders 2. Echt een heel leuk vel met diverse randjes die je overal achter of op kunt plakken.


Ik had aan de binnenkant tussen designpapier en kraft papier een lintje willen plakken zodat je hem dicht kan strikken. Maar ja..... toen had ik het designpapier er al opgeplakt.... oeps..... Nou ja, zo kan hij natuurlijk ook ;).




Op de beide voorkanten heb ik een hoekmalletje geplakt en theepot en theekopjes uit de Dutch Doobadoo Paper Art Baking. Verder heb ik het rustig gelaten omdat het de bloemen al druk genoeg zijn.


In het midden heb ik 2 stukjes designpapier schuin op elkaar geplakt. Daar bovenop een Noor! Design mal met een plaatje met theepot en cupcakes.

Bij het plaatje passen natuurlijk het vorkje en lepeltje van Noor! Design heel goed bij. Net als de Vintage Flourishes theepot en kopjes en schotel.

Rechtsboven heb ik een Dutch Doobadoo Paper Art Textballoon geplakt. Als ik hem wit zou laten, dan zou je hem door de witte achtergrond van de mal niet kunnen lezen. Dus heb ik hem blauw gekleurd. Helaas net iets te fel blauw geworden.

Aan de buitenzijdes heb ik onderaan nog parels gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen Pink. Altijd leuk om hiermee wat lege plekjes op je kaart te versieren.



Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Liefs,



De artikelen die ik gebruikt heb, zijn te bestellen in de webshop. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij het desbetreffende artikel.

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Fold Bloem  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Text balloon  Dutch Doobadoo - Paper Art - Borders 2  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Baking  Dutch Doobadoo - Pearl Pen Pink  


Noor! Design - Paperpad Carpe Diem A4  Noor! Design - Blauwe mal - Kader met afgeronde hoekjes  Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - Hoekje  Noor! Design -  Vintage Flourishes - Theepot

Geen opmerkingen:

Een reactie posten