Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







maandag 20 februari 2017

HobbyVision Challenge #59

Hallo allemaal,

Vandaag starten we op ons HobbyVision blog een nieuwe Challenge. Deze keer is het thema: een inspiratie foto. 




Dit is mijn voorbeeld geworden. 



Voor de basis heb ik de nieuwe Dutch Doobadoo Fold  Card Art gebruikt. Wat een tof model weer. 

Ik heb de mal op wit cardstock gelegd. overgenomen en uitgeknipt/gesneden. Het designpapier is van Noor! Design en komt, hoe kan het ook anders, uit het lavendel stansblok.



Op de linkerzijde heb ik bovenaan de Dutch Doobadoo Paper Art Party Garlands 472.948.030 geplakt. Want bij een verjaardagskaart hoort natuurlijk een slingertje.

Daaronder heb ik de Vintage Flourishes Polaroid 6003/0068 geplakt. Ik heb hem eerst uit kraft papier gestanst en daarna nog een keer uit wit cardstock. De hartjes uit het witte cardstock heb ik onderaan geplakt. En de hartjes uit het kraft papier die daar uit kwamen, heb ik daaronder op de kaart geplakt. Net alsof ze uit de polaroid vallen.

Zonder een fototoestel (Noor! Design 6002/0367) heb je geen polaroid, dus die moest er ook bij. Omdat het thema paars is, heb ik die uit paars cardstock gestanst. Na het embossen heb ik het papier in de mal laten zitten en het ge-emboste gedeelte met paarse inkt gekleurd.

En uiteraard mogen de parels niet ontbreken. Die heb ik gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen Lila 870.003.092.



Het plaatje komt ook uit het stansblok. Die heb ik eerst op ribbelkarton geplakt en daarna op de Noor! Design blauwe mal Bloem 6002/0459. 

Op het plaatje heb ik de lavendel stansmal 6002/0541 geplakt. En rechts de superleuke brievenbus 6003/3002.

Linksboven en linksonder heb ik in de hoeken de Dutch Doobadoo Paper Art Corners 472.948.004 geplakt. Ik vind ze zo sierlijk. 



En dan zijn we alweer bij de derde en laatste kant gekomen. Helemaal rechts heb ik de blauwe mal Hoek 6002/0148 geplakt. Dit is toch echt wel één van mijn favoriete mallen die ik graag gebruik. Na het stansen en embossen heb ik het papier in de mal laten zitten en de ge-emboste gedeeltes met paarse inkt gekleurd.

Aan de linkerkant heb ik de Dutch Doobadoo Paper Art Lantaarn 472.948.011 geplakt. En in het midden een plaatje met tekst die ook uit het stansblok komt.



 En zo ziet hij eruit als hij dichtgevouwen is. Om hem te kunnen sluiten, heb ik een lintje geplakt tussen cardstock en designpapier.

Aan de linkerzijde heb ik nog 2 hoekmalletjes van Noor! Design 6002/0564 geplakt. Ook de bloemen mochten natuurlijk niet ontbreken. En achter de bloemen horen blaadjes. Deze komen uit de Dutch Doobadoo Paper Art Leaves 2. Ik vind deze zo gaaf. Op dit vel zitten verschillende soorten blaadjes in diverse groottes. Echt superhandig!

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren en natuurlijk hoop ik dat je meedoet met de Challenge.

Veel succes!

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten