Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







dinsdag 5 juli 2016

30 jaar!

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie de champagnefles gemaakt. Alleen heb ik hem niet gebruikt als kerstkaart, maar als verjaardagskaart.



Wat een leuk model is dit toch weer. De basis heb ik overgenomen uit groen cardstock. Daarna de binnenste fles overgenomen uit cardstock.

De kleine gedeeltes heb ik overgenomen uit het designpapier Botanical Rose Garden van CraftEmotions.

Ook het plaatje en de rozenstempel komen uit deze serie. De stempel heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos.

Dutch Doobadoo Card Art Champagne Bottle
470.713.602



Het getal 30 heb ik gemaakt met de gave Stencil Art Numbers 3. Eerst heb ik de cijfers overgenomen op rose cardstock en daarna de binnenmaat uit designpapier van CraftEmotions, Botanical Rose Garden.

Dutch Doobadoo Stencil Art Numbers 3
470.455.006


Op de getallen heb ik rondom parels gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen White.


Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. 

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten