Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







maandag 20 juni 2016

HobbyVision Challenge #51

Hallo allemaal,

Vandaag starten we weer een nieuwe challenge bij HobbyVision. Deze keer is het thema Vlinders. Nou, een makkie toch? Doen jullie weer gezellig mee?

Dit is mijn voorbeeldkaart geworden:


Voor de basis heb ik, hoe kan het ook anders hihi, de Dutch Doobadoo Card Art Butterfly gebruikt. Deze heb ik overgenomen op wit cardstock en daarna de binnenmaten overgenomen uit designpapier. Het designpapier is van Maja Design.


Op de binnenkant heb ik achter de mal, de Dutch Doobadoo mask Vlinders gelegd. Daarna met een dauber en paarse distress inkt over de mask gegaan. Dit is dan het effect.


Achter de mal (van Noor! Design) heb ik een Noor! tag gestopt. Hierop heb ik een Dutch Doobadoo Paper Art Text balloon geplakt. Wat zijn die toch leuk! Trouwens zijn die ook heel erg leuk te gebruiken bij scrappen met foto's.

De mal die je aan beide kanten ziet, is van Precious Marieke. Ik vind hem echt supergaaf. En als je de Hobbyzine koopt, krijg je hem er gratis bij!! Dat is nog eens leuk hè! Ik heb hem uit 3 kleuren gestanst en de onderdelen uitgeknipt. 


De tag heb ik uit designpapier gestanst.


De stempel van Mo Manning heb ik ingekleurd met brushmarkers.



Op de vlinders aan de buitenkant van de mal heb ik een Noor! Design mal geplakt. Deze heb ik eerst doormidden geknipt. En op de vleugels nog parels gemaakt meet de Dutch Doobadoo Pearl Pen White. 


En zo ziet de mal eruit als die dicht is gestrikt.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. En natuurlijk ben ik heel benieuwd naar jouw creatie met de vlinders.

Ik wens je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten