Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zaterdag 28 mei 2016

A True Friend.....

Hallo allemaal,

Sorry, sorry..ietsie later dan gepland, maar dan toch nog een kaart van mij vandaag op ons HobbyVision blog. Deze kaart heb ik gemaakt met de mooie Shape Art Ticket van Dutch Doobadoo. De mal bestaat uit 2 delen, maar je kunt hem heel gemakkelijk langer maken door telkens een deel erbij aan te plakken.


De basis heb ik overgenomen uit rood cardstock. Een maatje kleiner uit wit cardstock en nog een maatje kleiner uit designpapier van Prima Marketing.

Aan de beide buitenkanten heb ik tussen het rode en witte cardstock een Noor! Design mal geplakt.

 

In het midden heb ik een oudere spelbinder geplakt. Daarboven op het vogelkooitje uit de Dutch Doobadoo Paper Art Vogelkooitjes. Ik heb deze eerst bewerkt met Versamark en daarna bestrooid met embossingpoeder. Dit verhit je dan weer met een heattool. Dit heb ik nog een keer herhaald.

Bovenaan de spelbinder heb ik een klimop takje van Noor! Design geplakt met daarop een bloem gemaakt met de vintage flourishes bloem van Noor! Design. In het midden van de bloem een paar parels gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen.

Onderaan zie je nog een randje Kraft Art border van Dutch Doobadoo.


Op de middelste ticket heb ik een tekststempel gestempeld van Noor! Design There are no little dreams 64100/0316.

Daaronder nog een klein labeltje uit de vintage flourishes serie. En ook op deze ticket de leuke klimop.


En dan zijn we alweer bij de 3e ticket. Ook hier de spelbinder mal met daarop de Paper Art Vogelkooi van Dutch Doobadoo. Deze heb ik op dezelfde manier bewerkt als het andere vogelkooitje. En de klimop mocht ook op deze ticket niet ontbreken.


Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.

Ik wens je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,




De artikelen die ik gebruikt heb, zijn  te bestellen bij Hobbyvision. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij dat artikel in de webshop.

 Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art frames ticket A5  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Vogelkooitjes - A5   Dutch Doobadoo - Dutch Pearl Pen - White - 28ml  Noor! Design - Autumn - Klimop   Noor! Design - Vintage Flourishes - Tripple Tricker  Noor! Design - Vintage Flourishes - Bloem 5 blad    Noor! Design - Vintage Flourishes - Bloem 6 blad punt  Noor! Design - Blauwe mal - Rand punt

Prima Marketing - Tales of You & Me - Notre Jardin Secret  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - Kraft bloemenrand

Geen opmerkingen:

Een reactie posten