Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







dinsdag 23 februari 2016

Hello Spring

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik weer een lentekaart voor jullie. Zolang het nog geen lente is, dan moeten we de lente maar naar binnen halen hihi.

Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Card Art Stand-Up Card gebruikt.


De mal heb ik overgenomen op gebroken wit cardstock. Binnen in de mal zitten ook maten voor het designpapier. Het designpapier dat ik gebruikt heb, is van Maja Design.

Aan de beide zijkanten heb ik de o zo gave bloemenrandmal gebruikt. Daarop heb ik nog 2 bloemen uit de vintage flourishes serie geplakt. 


Voorop de kaart heb ik bovenop een ronde Noor! Design mal een kant en klaar plaatje geplakt. Deze komt van een stansvel van The HobbyHouse.


De tekst komt van de Dutch Doobadoo Paper Art Spring. Ik heb hem gewoon wit gelaten, maar uiteraard kun je het de kleur geven die je wilt.




Zijn ze niet leuk die laddertjes? Ze komen ook uit dezelfde Paper Art en passen precies op de smalle kant die ik iets naar achteren heb gevouwen. Wist je dat je deze kant ook naar voren kunt vouwen? Dan krijg je net weer een ander model :).

Op de laddertjes heb ik nog wat vogeltjes geplakt. Lief zijn ze toch hè. De ladders heb ik bruin gekleurd met copics.

Bovenaan heb ik nog een paar bloemetjes geplakt. En onder de bloemetjes zie je de Dutch Doobadoo Kraft Art bladeren.


Op de buitenste flap zie je een bloem van Creative Expressions. De aparte bloemetjes heb ik gestanst uit het designpapier.

En natuurlijk, ook nu weer de Dutch Doobadoo Pearl Pen wit gebruikt. Op de buitenste rand heb ik nog als afwerking een randje met parels gemaakt.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. En uiteraard wil ik je bedanken voor de altijd leuke reacties.

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en geniet nog van het zonnetje. Tenminste hier in Twente schijnt het zonnetje heerlijk. Ik zie nog wel donkere wolken, maar die stuur ik gauw de andere kant op hihihi

Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten