Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zondag 14 februari 2016

Be my Valentine

Hallo allemaal,

Het is alweer eventjes geleden dat ik hier wat geplaatst heb. Afgelopen zaterdag heb ik een demo gegeven met de supergave artikelen van Dutch Doobadoo bij HobbyVision. Daar moesten natuurlijk kaarten voor gemaakt worden en daar ging was ik dus even druk mee. Maar wat was het een supergezellig feestje. Echt super!! Ik heb genoten en de dag vloog voorbij. 

Één van de kaarten die ik voor deze demo gemaakt had, was deze Valentijnsdag. Valentijnsdag is bijna voorbij. Dus gauw maar even plaatsen hihi.


Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Square gebruikt. DIe heb ik uit wit, rood en zwart cardstock geknipt. 

Het plaatje heb ik niet zelf gekleurd hoor, maar komt uit een kant-en-klaar uitdrukvel van The HobbyHouse. Het papier komt uit een paper blok van Studio Light. 

De bloem, bladeren en hartenmal zijn allen van Noor! Design.


De tekst Love Mail komt uit een Dutch Doobadoo Paper Art Valentine. Ik heb die gemat op een stukje rood cardstock.


Ook de tekst Be My Valentine en de vogeltjes komen uit dit superleuke Paper Art Valentine. 

De hartjes bij de bloem komen uit de Paper Art Hearts.


Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.

Dan wens ik je nog een hele fijne avond en tot morgen! Want ben ik er weer en dan zelfs met 2 creaties hihi.

Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten