Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







donderdag 18 februari 2016

MDF Clock Spring

Hallo allemaal, 

Daar ben ik dan alweer. Vorige maand kwam deze Dutch Doobadoo Clock uit. En ik vind hem echt geweldig! Er zit een plateautje onder. Dus hij kan ook nog staan! Met de lente op komst, moest er ik gewoon een lente variant van maken.


Ik heb hem eerst wit geschilderd met de witte gesso van Dutch Doobadoo. Het was ook de bedoeling om hem helemaal wit te laten, maar dat vond ik achteraf toch niet zo mooi. Nu heeft Noor! Design een prachtig nieuw blok designpapier Budding Spring. En daarin zit ook papier dat heel licht is, maar toch iets meer kleur heeft. Die heb ik gebruikt voor het ronde gedeelte. Op het plateautje heb ik ook designpapier geplakt, net als op de "bellen".



Ik heb een takje klimop (van Noor! Design) uitgestanst. Uit rose cardstock nog een labeltje van Noor! Design. En daarop heb ik de Dutch Doobadoo Paper Art vlinder geplakt.


Bij Lente horen natuurlijk bloemetjes. En ik ben echt weg van deze bloemen met grasrand van Amy Design. En hoe gaaf is de bezem en de bloempotten van Noor! Design erbij. Zij komen uit de One of a Kind set Spring. 


En wat vind je van de koeien? Ohhh ik ben er helemaal verliefd op. Zooo leuk zijn ze. Lijkt net echt lente zo, vind je niet?  Ook deze zijn van Amy Design.

En natuurlijk mocht ook de grasrand van Noor! Design niet ontbreken. Ik heb deze 1 x uitgestanst en zo om het hoekje geplakt. En ook de schop uit de One of  a Kind set Spring van Noor! Design hoort er natuurlijk bij.


Op de "bellen" van de klok heb ik een randje met parels gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen wit.


Tijdens het maken van de foto's begon het zonnetje te schijnen. Alsof het zo moest zijn. De foto kreeg zo een heel zonnig effect, en dit wilde ik jullie niet onthouden hihi.

Ik hoop dat ik jullie hiermee een beetje inspiratie heb kunnen geven. En heb je vragen? Stel ze gerust hoor!

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


De artikelen die ik gebruikt heb, zijn uiteraard te bestellen bij HobbyVision. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij het desbetreffende artikel in de webshop.

Dutch Doobadoo - Dutch MDF Art - Clock (4delig)  Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml  Dutch Doobadoo - Dutch Pearl Pen - White - 28ml Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - wit - vlinders   Noor! Design - One of a Kind - Spring set  Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Rond met vlinders (4st) Noor! Design - Vintage Flourishes - Grass border   Noor! Design - Paper Bloc 15 x 30 cm - Budding Spring  Noor! Design - Autumn - Klimop
Stansmal - Amy Design - Spring - Daisies    
Stansmal - Amy Design - Spring - Cows

Geen opmerkingen:

Een reactie posten