Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







maandag 25 augustus 2014

Er komt weer een SOL aan van Dutch Doobadoo!!

Hallo allemaal,

Wij vinden het wel weer tijd worden voor een SOL bij Dutch Doobadoo. De vorige keer was het zo ontzettend leuk toen we gezamenlijk de Dutch Shape Art theepot hebben gemaakt. 


We hebben weer een SOL gepland op de volgende datum:

VRIJDAG 5 SEPTEMBER 
START OM 20.00 UUR

Voor diegenen die het vorige keer gemist hebben. SOL staat voor Scrap OnLine. Dit betekent dat we online, met alle deelnemers die meedoen, hetzelfde project gaan maken. Wat dit project is, blijft een verrassing. Je krijgt vanaf 20.00 uur om de zoveel tijd een aanwijzing en die voer je uit.

De aanwijzingen worden gegeven via onze Dutch Doobadoo Facebook Groep. Zorg dat je dus lid bent en dat je je daar op 5 september om 20.00 uur meldt.

Jullie krijgen in de loop van de volgende week van ons nog een boodschappenlijstje welke materialen je nodig hebt voor de SOL. De basis voor de SOL wordt in ieder geval 1 van deze 2 Dutch Shape Art mallen. Zorg dus dat je deze in huis hebt:


  

Deze Dutch Shape Art mallen zijn te bestellen in de Noor! Design Weshop:


We hopen dat jullie allemaal massaal mee gaan doen. Uiteraard verloten we onder de deelnemers weer een dik Dutch Doobadoo prijzenpakket!

Liefs,
Monique 


2 opmerkingen:

  1. Hallo Monique.
    Ik hoop, dat je dit leest , want op het blog van HobbyvisionDT , bestemd voor de challenge nr 30 van de babykaart, staat een aantal mails van dames die probeerden een babykaart te plaatsen , mezelf incl., maar er is geen ruimte voor.
    Ik schreef ik mijn blog, dat ik een van de DT dames zou waarschuwen en dat doe ik dus met deze. Jij weet er vast wel raad mee.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Leny,
      Bedankt voor je reactie. Ik lees hem net pas. Ik heb net op het blog gekeken en het is inmiddels aangepast. Fijn dat je ons erop hebt geattendeerd en ook erg leuk dat je meedoet met de challenge!
      Groetjes,
      Monique

      Verwijderen