Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







vrijdag 8 november 2013

Beterschap!

Yesss, ik kan weer een foto plaatsen, dus ook gelijk maar doen! Ik heb een beterschapskaart gemaakt voor een hobbymaatje die erg lelijk ten val is gekomen en geopereerd is. Het papier is van Graphic 45 Secret Garden. Erg mooi scrappapier vind ik. De Magnoliastempel is uit de serie Special Moments Collection, Invitation Tilda. Uiteraard heb ik weer Noor! Design mallen gebruikt. De grote mal in het midden is de Frame vierkant 6002-0147 en het nieuwe vogelkooitje met vogeltje 6003-0034. Zooo gaaafff!! Het vogelkooitje heb ik eerst bewerkt met Visamark en daarna met embossingpoeder erover. Even met de heattool blazen en klaar is die. Zo leuk effect, vind je niet? En dan vergeet ik helemaal de randmal Franse Lelie 6002-0256. Ik hoop dat je de kaart leuk vindt en tot gauw. Een fijn weekend. Groetjes, Monique


4 opmerkingen:

  1. Hij is super leuk Monique!!!! Mooie kleuren en indeling, super!! En wat zag ik!!! DT schap bij Hobbyvision!!! Super leuk voor je!!! GEFELICITEERD!!! Ik doe altijd graag mee met de challenge daar, ook bestel ik af en toe weleens wat daar. Ik ben benieuwd wat je ons allemaal laat zien de komende tijd! Succes!
    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd, dat je nu in het DT team zit van Hobbyvision.
    Mooie kaarten maak je, ben gelijk volger van je geworden.

    Groetjes Ans ( 'n dorpsgenoot)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey dat gezicht ken ik, toen ik je voorbij zag komen op op de site van Hobbyvision! Wat leuk, vorig jaar heeft jou jongste zoon bij mijn dochter in de klas gezeten....Prachtige kaarten maak je, ik word ook volger hoor!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Monique,
    Prachtig kaartje ,ben je volger geworden.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen