Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







maandag 18 november 2013

Verjaardag

Gisteren hadden we een verjaardag van de buurvrouw. Daar hoort natuurlijk een kaartje bij. Ik had helaas geen tijd om zelf te kleuren. Dus heb ik een kant-en-klaar plaatje van Wee Stamps gebruikt. Ze zijn zo leuk en .... altijd handig als je tijd tekort komt hihi.

Het scrappapier is van Maja Design Vintage Autumn Basics. Voor de rand heb ik de vlindermal van Noor! Design gebruikt. Met een cirkel nestabillitie heb ik 3 cirkels uitgestanst en deze een beetje over elkaar geschoven. Ik had nog een klein stukje parelsnoer en heb deze om het plaatje gelijmd. Het stukje dat ik tekort kwam, heb ik opgevuld met bloemen en blaadjes stansen. En deze zijn ook weer van Noor! Design. Achter de cirkel met het plaatje heb ik de bingostempels geplakt en onder naast het plaatje het vogelkooitje. Zoals jullie zien, zijn de Noor! Design mallen op dit moment favoriet bij mij hihi. Maar ik heb ook nog wel andere merken hoor. Deze wil ik ook meer gaan gebruiken, want anders is het zonde dat ik ze gekocht heb. Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden. Mijn buurvrouw was er in ieder geval blij mee (en dat is het belangrijkste hihi)

Zoals je ziet heb ik geen google+ meer. Die heb ik gewijzigd in google- en heb nu google friend connect op mijn blog. Dus als je het leuk vindt om mijn blog te volgen ..... je bent van harte welkom.

Groetjes en nog een hele fijne avond,
Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten