Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zondag 1 augustus 2021

Gewoon even een kaartje

 Hallo allemaal,

Voor vandaag ben ik aan de slag gegaan met de nieuwe Slimline Kit Berry Sweet. Wat een prachtige Kit met lekker vrolijke kleurtjes. En met aardbeien om zo in te bijten....jammie.


Voor de basis heb ik de Card Art Slimline Hearts gebruikt. De basis heb ik overgenomen uit zwart cardstock. Daarna heb ik de grootste binnenmaat overgenomen uit wit cardstock. De 2 daarna opvolgende binnenmaten heb ik uit het designpapier van de Slimline Kit Berry Sweet overgenomen.

Dutch Card Art Slimline Hearts
470.713.871

470.713.871 Card Art Slimline Hearts



Naast het designpapier zitten ook deze aardbeien op een uitdrukvel in de craftykit. Je krijgt gelijk zin in aardbeien. De kleine witte bloempjes zitten ook op het uitdrukvel en kun je ook leuk gebruiken op je kaart.

Slimline Kit Berry Sweet
473.005.014

473.005.014 Slimline Kit - Berry sweet


Om de kaart af te maken, heb ik er nog meer aardbeien erbij geplakt. Deze zijn van ECD. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Dan wens ik je nog een fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,






Geen opmerkingen:

Een reactie posten