Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zondag 22 augustus 2021

Grill Master

 Hallo allemaal,

De zomer is bijna voorbij, maar hopelijk krijgen we nog een mooie nazomer. Tijdens de mooie dagen zal bij menigeen de barbecue wel zijn aangestoken. In de nieuwe collectie van Dutch Doobadoo zit een toffe Card Art Barbecue. De nieuwe collectie ligt eind deze maand in de winkel, maar is natuurlijk nu al te pre-orderen bij je favoriete hobbywinkel. Bofbips ikke mocht al aan de slag met deze barbecue en dit is mijn voorbeeld geworden.


De Card Art Barbecue bestaat uit 2 delen. Van beide heb ik de basis overgenomen uit donkergrijs cardstock. Daarna heb ik binnenmaten overgenomen uit zwart en lichtgrijs cardstock. Het grillrooster heb ik overgenomen uit glanskarton zilver. Ook het tussenstuk onder de barbecue en middelste rondje van het wiel heb ik uit glanskarton overgenomen.

Card Art Barbeque
470.784.028

470.784.028 Dutch Doobadoo Card Art Barbeque



De vlakken naast de spijlen op het rooster heb ik uitgesneden. Hetzelfde binnenstuk heb ik nog een keer helemaal overgenomen (zonder de tussenvlakken eruit te snijden), maar dan uit lichtgrijs cardstock . Omdat dit een andere kleur heeft, creëer je zo wat diepte in de barbecue. 




Voordat ik het rooster op het lichtgrijze cardstock plak, heb ik er vlammetjes onder geplakt. Deze komen uit de mallenset van Elizabeth Craft Designs Backyard Barbecue (nummer 1532). De vlammen heb ik 3x uitgestanst en op kleur gebracht met copics.





Ook het vlees en het bbq gereedschap komen uit de Backyard Barbeque set van ECD. Ook deze heb ik op kleur gebracht met copics.




Deze stempels komen uit de Barbecue Party Stempelset van CraftEmotions (130501/1511). 



Nadat ik de vlammen achter het rooster heb geplakt. heb ik het rooster op het lichtgrijze cardstock geplakt. En deze plakte ik weer op de barbeque. Om de deksel aan de barbecue vast te maken, heb ik aan de linkerkat precies op de rand van het zwarte cardstock (van de deksel) een stukje ingesneden. Hier heb ik de linkerkant van het rooster doorheen geschoven. Aan de achterkant ziet het er dan zo uit (zie binnen in de witte cirkel). Daarna heb ik de deksel aan de barbecue geplakt, want anders blijft het niet zitten.


Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Liefs,


1 opmerking:

  1. Het is een super leuk kaartje!
    Een slimme oplossing voor die deksel, dat geeft het net wat extra i.p.v. dat hij er gewoon voor of achter wordt geplakt.

    BeantwoordenVerwijderen