Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zondag 18 april 2021

You make every day special

  Hallo allemaal,


Voor vandaag heb ik een mixed media kaartje gemaakt. 

Voor de basis heb ik de Kraft Slimline gebruikt.

Kraft Slimline
8089/0225

8089/0225 Kraft Slimline 30,5 x 9,5 cm - 40 st.



Op het aquarelpapier heb ik de Mixd Up stencil Scherven gebruikt. Deze is in een set van 4 mask Stencils te bestellen. De mask heb ik ingekleurd met de kleur Jade Green van Set 1 - Midas Stempelkussens Metallic. 

Set 2 Mixd Up Mask Stencils

SET 2 - Mixd Up Mask Stencils 4 st.


SET 1 - MIDAS Stempelkussens Metallic 8 st.



De bloem heb ik gemaakt met de mal Dianthus Flower uit de Kit Dianthus Flower. Uit deze kit heb ik ook de Dutch Doobadoo Sticker Art Lineaaltjes en Sticker Art Kraft Teksten. De bloem heb ik gekleurd met de Midas Stempelkussens Metallic paars.

Kit Dianthus Flower

Kit Dianthus flower


De tekst heb ik gemat op zwart cardstock. Achter de bloem zie je nog de Mixd Up stansmal Stuctape. Echt zo tof om te gebruiken op een mixed media kaart.

Mixd Up Stansmal Stuctape
6002/1564

6002/1564 Mixed Up Stansmallen Stuc Tape



Over de Mixd Up mask stencil, heb ik de Dutch Doobadoo mask gelegd en ingesmeerd met zwarte structuurpasta. De mask is als een set van 4 te bestellen. In de hoeken en op diverse plekken op de kaart heb ik nog de Streetwear stempel gebruikt. 

4 Dutch Doobadoo Mask Stencils

4 Dutch Doobadoo Mask Stencils A5


870.000.090 Dutch Doobadoo Structuurpasta zwart 250 ml

6410/0529

Kit Jilliez mask stencil + Stempel Streetwear


Achter de Stuctape heb ik nog de Vintage Flourishes Notities uit de Kit Memorydex Kalender. Hierop heb ik een mask van Dutch Doobadoo uit dezelfde set als hierboven gelegd en ingesmeerd met de Dutch Doobadoo Structuurpasta.

 Kity Memorydex Kalender

Kit Memorydex Kalender

870.000.000
870.000.000 Dutch Doobadoo Structuurpasta 250 ml

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Dan wens ik je nog een fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten