Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zondag 1 juli 2018

Sketch Challenge #41 Dutch Doobadoo

Hallo allemaal,

Een nieuwe maand, dus is het ook weer tijd voor een nieuwe Sketch Challenge op ons Dutch Doobadoo Blog.  


We hebben deze keer gekozen voor een Fold Art mal.

En dit is mijn voorbeeld geworden. Het past eigenlijk niet bij dit mooie weer, maar ik heb er een kerstkaart van gemaakt. Ik hoop dat het jullie een beetje verkoeling gaat geven haha.


De mal heb ik overgenomen uit wit cardstock en daarna de binnenmaten uit designpapier van Noor! Design Joy to the World.

Rechts heb ik binnen in de mal het plaatje van Bella Lulu Gnomes geplakt. Ik vind ze echt geweldig! De kaart heb ik verder opgepimpt met diverse Noor! Design mallen.

Je kunt meedoen met onze challenge tot eind juli 2018 door een foto van je creatie te plaatsen in onze Dutch Doobadoo Challenge groep op Facebook.

Heb je geen Facebook? Dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam mailen naar: joyce@dutchdoobadoo.nl 

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen eind juli met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans). De winnaar krijgt van ons een Dutch Doobadoo prijzenpakket.

We hopen dat jullie allemaal mee doen met de Dutch Doobadoo Challenge. Heel veel succes!

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


De artikelen die ik gebruikt heb, zijn te bestellen bij Noor & Zo/ Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij het desbetreffende artikel in de webshop.

470.713.665 Card Art Trapjes  3001/0004 Bella Lulu Knipvel Gnomes   6002/1018  Winter Wishes Hertenkop

6002/1049 One of a Kind Alfabet-labels   











Geen opmerkingen:

Een reactie posten