Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







maandag 30 juli 2018

Bella Lulu Bloghop

Hallo allemaal,

We zijn helemaal trots dat onze eigen Bella Lulu stansmal er is. Ideaal om je eigen Memorydex kaartjes te maken.

 foto van Jolanda Bergmans.
Natuurlijk hebben we ook onze eigen sets Memorydex kaartjes, maar nu kun je ze ook zelf stansen uit bijvoorbeeld aquarel papier.

Ons Noor & Zo Design Team zal de komende tijd flink aan de slag gaan met Bella Lulu en jullie met grote regelmaat nieuwe dingen laten zien.

Wat moet je doen?

Ga op 30 juli 2018 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten, kom je terug naar het blog van Noor! & Zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Als je de bloghop volgt, kom je als het goed is, net bij Monique vandaan. En ook ik ben aan de slag gegaan met de stansmal.

En dit is mijn memorydex geworden:


De basis heb ik overgenomen uit wit cardstock. Daarna heb ik de mal op het designpapier gelegd en de binnenkant overgenomen en uitgeknipt.

Vervolgens heb ik van Mon Ami Blub een Nemo gemaakt. Ik heb Blub uit oranje, wit en zwat cardstock gestanst. De staarten en vinnen heb ik op elkaar geplakt. 

Onderaan nog een koraal rand en een schelpje geplakt.

De tekst heb ik gemaakt met de nieuwe Bella Lulu alfabet stempelset. Echt zo gaaf deze! De rand om de tekst komt uit de Noor! scrap stempelset.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Voor nog meer inspiratie, ga je vanaf hier verder naar


Heel veel plezier met het hoppen. 

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en je leuke reactie. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


De artikelen die ik gebruikt heb, zijn te bestellen in de webshop van Noor & Zo. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij het desbetreffende artikel in de webshop.

3000/0001 Bella Lulu stansmal memory cards  6011/0514 Paper bloc Under the sea  

6002/0653 Under the Sea Schelpen, tekstbord en hek  6002/0654 Under the Sea Koraal  


6002/0989 Under the Sea Koraal    6002/1147 Mon Ami Goudvis Blub  3002/0101 Bella Lulu Clear Stamp Handlettering  6410/0468 Stempels  Script





15 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje.
    Nemo is zo leuk geworden ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Wat gaaf. Ik heb onlangs de vis ook gekocht en heb er al heel veel zin in deze te gaan maken en te gaan verwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje geworden !! Mooi hoe je het mondje van de vis hebt ge-embossed in plaats van gestanst! Heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. blub, alias Nemo is een leuk visje, en op deze manier gebruikt blijft ie ook leuk .... mooi papier ......... en de letters van de stempelset zijn echt helemaal super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is Nemo toch leuk en op jouw kaartje spat hij er echt van af!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er ook weer heel leuk uit. Echt super. Ik heb de stans van Blub onlangs ook gekocht. Nu alleen nog tijd vinden om ermee aan de slag te gaan. Er komen wel al veel ideeën voorbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt lief kaartje, leuk idee om van blub "nemo" te maken😍

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben verliefd op Nemo Blub!!!!
    Zo schattig.
    Ze steelt de show op je memory Dex kaart.
    Heel leuk gedaan!
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk kaartje met een hele sierlijke blub

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel schattig dat visje. Mooie onderwaterscene!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige memorydesk kaartje met Nemo.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Monique, ik vind nemo blub geweldig.
    Super gezellig kaartje

    BeantwoordenVerwijderen