Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







maandag 23 juli 2018

Bella Lulu Bloghop

Hallo allemaal,

Het is weer maandag en dus vandaag ook weer een Bella Lulu Bloghop omdat we er maar niet mee kunnen stoppen. Ze zijn zo leuk!

foto van Jolanda Bergmans.
Dit knipvel met teksten matcht weer perfect bij het Noor! Design Silent Night papier dat je hieronder ziet!

6011/0570 Paper bloc Silent Night

Ons Noor & Zo Design Team zal de komende tijd flink aan de slag gaan met Bella Lulu en jullie met grote regelmaat nieuwe dingen laten zien.


Wat moet je doen?

  • Ga vandaag langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten, kom je terug naar het blog van Noor & Zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Als je de bloghop volgt, kom je als het goed is bij Daisy vandaan. Ook ik ben aan de slag gegaan met de superleuke Gnomes met uiltjes en het toffe designpapier.

Dit is mijn kaart geworden:


Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Card Art Harmonica gebruikt. Het is al een wat oudere mal, maar hij blijft leuk!

Dutch Card Art Harmonica
470.713.313
470.713.313  Card Art harmonica

De basis heb ik overgenomen uit zwart cardstock. Daarna heb ik de binnenmaten overgenomen uit het designpapier. Aan de boven- en zijkanten heb ik de randmal met sterren geplakt. Ook deze is uit zwart cardstock gestanst.


In het midden heb ik de tekst geplakt. Ook deze tekst komt uit het knipvel. Op de tekst heb ik de kleinste Vintage Flourishes vouw-ster geplakt.  Links de Gnomes met uiltje. En rechtsboven de poinsettia met Vintage Flourishes besjes. 


De grote Vintage Flourishes vouw-ster zie je rechtsboven. Ook op de rechterzijde mogen de Gnomes natuurlijk niet ontbreken. In het midden heb ik het kleine uiltje op een cirkel geplakt. Links zie je het nieuwe Noor kerstboompje. En wat is die leuk! Ik heb na het stansen en embossen in de mal laten zitten en het ge-emboste gedeelte gekleurd met Versamagic Oasis Green. Deze past perfect bij het designpapier. 

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren. 

Om de bloghop te volgen ga je vanaf hier naar


Bedankt voor je bezoekje en jullie leuke reacties. Dan wens ik je nog een fijne dag en veel plezier met hoppen. 

Liefs,


De artikelen die ik gebruikt heb, zijn te bestellen in de webshop. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij het desbetreffende artikel.

3000/0009 Bella Lulu Knipvel Gnomes & Uilen  6011/0570 Paper bloc Silent Night  

470.713.313  Card Art harmonica   6002/1115 Silent Night Deco Kerstboom  6003/0088 Vintage Flourishes Vouw-Ster  

6003/0090 Vintage Flourishes Besjes   


14 opmerkingen:

  1. Wow wat een gave kaart. Wat mij gelijk opviel,was de vorm van de sterretjes die precies goed passen bij de bloemetjes.
    Te mooi om weg te sturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk modelletje, oude mallen zijn evengoed mallen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ow wauw. Dit is echt een geweldige vorm van de kaart. Bedankt voor je inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de randmal sterren vind ik supermooi, combineert ook heel leuk met de vouwsterren, en ja, de uiltjes en gnomes maken 't helemaal af, samen met de kerstboom .......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk geworden Monique!! Ik vind die sterretjes ook zo gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh deze mal ken ik niet eens, gaaf gemaakt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oohh wauw!
    Mooi model en prachtige sterren rand om de kaart.
    Ook je bloemen zijn erg mooi. Frisse Kerstkaart!
    hopperdiehop ben weer weg, bedankt!
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart. Leuk dat we weer op het idee gebracht worden om een oude mal weer van stal te halen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Monique, een leuk model kaart heb je gemaakt, met een leuke mal, die staat nog op mijn boodschappenlijstje, alleen er komen steeds leuke nieuwe dingen bij, dus is het er nog niet van gekomen. gr. Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een super gave kaart Monique. Vind de DDBD mal ook ontzettend leuk. Groetjes Monica 💞🍀

    BeantwoordenVerwijderen