Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







maandag 4 juli 2022

Het aller- Bes - te gewenst

Hallo allemaal,

Voor vandaag heb ik weer een beterschapskaartje gemaakt. In de nieuwe collectie hebben we echt hier superleuke mallen hiervoor.  



Voor de basis heb ik de Card Art Pleister gebruikt. De grootste maat heb ik overgenomen uit wit cardstock. Daarna heb ik de binnenmaat overgenomen uit donkerblauw cardstock. Het middelste stuk heb ik uit groen cardstock overgenomen.


Dutch Card Art Pleister
470.784.135

470.784.135 Card Art Pleister



 Aan de linker- en rechterkant heb ik de Paper Art Pleisters geplakt. Ik ben echt fan van de Paper Art. Ze zijn zo leuk om te gebruiken. Je hoeft ze alleen uit te knippen en daarna op te plakken. Uiteraard kun je ze ook bewerken met embossingpoeder of een kleurtje geven. Ik heb ze nu gewoon in kraft gelaten.

Dutch Paper Art Kraft Pleisters
472.953.004

472.953.004 Paper At Kraft Pleisters



Op de pleisters heb ik nog 3 kleine pareltjes gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen Wit. Ook deze is één van mijn favoriete artikelen van Dutch Doobadoo. Als ik maar 1 plekje vind op de kaart waar ik parels kan gaan maken, dan doe ik dat ook haha. 

Dutch Pearl Pen Wit
870.003.010

870.003.010 Dutch Doobadoo Pearl Pen wit


De kaart heb ik verder opgepimpt met een knipvel van Bella Lulu en een paar bloemetjes. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Liefs,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten