Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zaterdag 9 april 2022

Bloghop nieuwe collectie Dutch Doobadoo april 2022

 Hallo allemaal,

De nieuwe collectie ligt in de winkel en hij is weer bzzzzzzz......zoooo gaaf!!

We zijn met het team aan de slag gegaan met deze toffe collectie en hebben een superleuke bloghop voor jullie gemaakt. Pak een kopje koffie of thee erbij en laat je inspireren.



  • Ga van 9 april t/m 11 april langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten, kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!

    Als het goed is, kom je net bij Tineke vandaan. Ook ik ben aan de slag gegaan met deze toffe collectie. En ook nu heb ik weer verschillende mallen met elkaar gecombineerd.


 Ik ben begonnen door op een vel aquarelpapier de Mask Art Honeycomb te leggen. Deze heb ik vervolgens ingesmeerd met de witte structuurpasta. Nadat het opgedroogd was heb ik het vel gekleurd met gele distress inkt. Daarna heb ik nog spetters erop aan gebracht met de bruine en gele molotow spetterpen.

Dutch Mask Art Honeycomb
470.784.118

470.784.118 DDBD Mask Art Honeycomb

Dutch Structuurpasta Wit
870.000.000

870.000.000 Dutch Doobadoo Structuurpasta 250 ml


Een close up van de mask.




De honingraat met de tak komt uit de Card Art Bee. Ik heb deze gekleurd met bruine en verschillende kleuren gele distress inkt. Ook de tak heb ik gekleurd met distress inkt. De bijtjes zijn van Marianne Design. De tekst buzzz... komt uit een knipvel van Bella Lulu.

Card Art Bee
470.784.115

470.784.115 Dutch Doobadoo Card Art Bee

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en voor je leuke reactie. Om de bloghop verder te volgen, ga je vanaf hier verder naar 

CHRISTA

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en veel plezier met de bloghop. Enne..... hop je ook gezellig mee met onze bloghop op Instagram?

Liefs,



5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart.
    Je achtergrond is er erg mooi bij geworden.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart en een mooie achtergrond heb je gemaaktšŸ˜.
    Fijne dag
    Groetjes van Louwina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi met stencil op de achtergrond. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie achtergrond gemaakt, ziet er lekker zoet uit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gave achtergrond zo samen met de lieve bijtjes

    BeantwoordenVerwijderen