Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zaterdag 26 maart 2022

Bloghop Dutch Doobadoo nieuwe collectie maart 2022

Hallo allemaal,

Wij zijn weer razend enthousiast over de nieuwe Dutch Doobadoo collectie. En we hopen jullie ook!


 Om jullie te inspireren zijn we met het hele team aan de slag gegaan met deze collectie en hebben een superleuke bloghop voor jullie gemaakt. Hop je gezellig mee?
  
 
  • Ga van 26 maart t/m 28 maart langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten, kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter! 

    Wat leuk dat je de bloghop volgt. Als het goed is, kom je net bij Tineke vandaan. Voor deze bloghop heb ik 3 artikelen uit de nieuwe collectie met elkaar gecombineerd.

Voor de basis heb ik de Shape Art Pennant gebruikt. Deze heb ik overgenomen uit wit en zwart cardstock. Daarna nog de binnenmaat uit aquarelpapier.

Dutch Shape Art Pennant
470.784.104

470.784.104 Shape Art Pennant


Op het aquarelpapier heb ik de Mask Art Happy Birthday gelegd en ingesmeerd met de Transparante structuurpasta van Dutch Doobadoo. Zodra de pasta droog was, heb ik er groene distress spray inkt Rustic Wilderness op gespoten en daarna nog water erover gesprayd. Als je dan het papier heen en weer beweegt, gaat de inkt over het papier lopen. Daarna heb ik de inkt gedroogd met de heattool. Tot slot nog een doodle randje langs de rand.

Dutch Mask Art Happy Birthday
470.784.112

470.784.112 Mask Art Happy Birthday

Dutch Structuurpasta Transparant
870.000.001

870.000.001 Structuurpasta transparant 100ml


De letters BDAY heb ik gemaakt met de nieuwe Stencil Art Alphabet 4. Ik heb de letters overgenomen uit zwart cardstock. Daarna de binnenmaten uit glad wit cardstock. Vervolgens heb ik het witte cardstock gekleurd met de nieuwe kleur distress inkt Saltwater Taffy. De letters heb ik met 3D foam op de Shape Art geplakt. Met de 3D foam krijg je meer diepte op je kaart.

Dutch Doobadoo Stencil Art Alphabet 4
470.784.106

470.784.106 Dutch Doobadoo Stencil Art Alphabet 4


En ja, ook nu mochten de parels niet ontbreken. Deze parels maak ik altijd met de Dutch Doobadoo Pearl Pen. Met de parelpen kun je de parels net zo groot of klein maken als je wilt. 

Dutch Pearl Pen Wit
870.003.010

870.003.010 Dutch Doobadoo Pearl Pen wit


En ook nu hoorden de Magnoliaatjes erbij. Ik heb deze ingekleurd met de copics.

Om de bloghop verder te volgen, ga je vanaf hier verder naar 

Christa

Dan wens ik je nog veel plezier met het hoppen. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en voor je altijd leuke reactie. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer! En oh ja.... vanaf nu hebben we ook een bloghop op Instagram. Hop je daar ook nog gezellig mee?

Liefs,



 

8 opmerkingen:

  1. Prachtig, heel leuk met het nieuwe alfabet! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook erg mooi gedaan met de stencils…..super leuk gedaan ……..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer heel iets anders na alle aardbeien ,maar niet minder mooi. Ook dit weer een super gezellige verjaardagskaart,hel mooi met die grote letters en die schattige Magnolia's
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind deze ook weer geweldig
    Met nieuw alfabeth en de lieve magnolias er bij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke combinatie van mallen, deze ga ik zelf eens maken. Kan niet wachten tot ik alles binnen heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuke kaart,bedankt voor het idee,en inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen