Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







dinsdag 15 februari 2022

Beschuit met muisjes

 Hallo allemaal,

Voor vandaag heb ik weer eens een paar oude Dutch Doobadoo mallen tevoorschijn gehaald. Want deze blijven toch te leuk om te laten liggen? En natuurlijk heb ik ze weer met elkaar gecombineerd.


Voor de basis heb ik de Shape Art Lily gebruikt. De grootste maat heb ik overgenomen uit wit cardstock. Daarna de 2 opeenvolgende maten uit lila en zwart cardstock. Daarna nog een maatje kleiner uit glad wit cardstock. Hoe ik deze gekleurd heb, laat ik zo zien.

Dutch Shape Art Lily
470.713.184

470.713.184 Dutch Doobadoo Shape Lily


De andere oude Dutch Doobadoo mal is de Card Art Balloons. Deze set bestaat uit een grote en kleine ballon. Voor deze kaart heb ik de kleine ballon gebruikt. De basis heb ik overgenomen uit wit cardstock. De mal heeft 1 binnenmaat. Die heb ik overgenomen uit lila cardstock en designpapier van Craftlab. Van de ballon die ik heb overgenomen uit designpapier heb ik nog een randje afgeknipt. De tekst en de mal waarop ik de tekst heb gestempeld zijn ook van Craftlab. De bloemen zijn van Marianne Design. Op de ballon heb ik nog parels gemaakt de Dutch Doobadoo Pearl Pen Roze. 

Dutch Card Art Balloons
470.713.631

470.713.631 Dutch Doobadoo Card Art Balloons

Dutch Pearl Pen Roze
870.003.019

870.003.019 Dutch Doobadoo Pearl Pen roze




De achtergrond heb ik gemaakt met 2 masks van Dutch Doobadoo. Ik ben begonnen met de Mask Art Grass. Die heb ik onderaan op het witte gladde cardstock gelegd en het gras gekleurd met distress inkt mowed lawn en shubby shutters. 


Dutch Mask Art Grass
470.784.074

470.784.074 Mask Art Grass


Daarna heb ik de wolken gemaakt met de Mask Art Clouds en gekleurd met distress inkt Tumbled Glass. De bloem is van Marianne Design. En het beertje is van Craftlab.

Dutch Mask Art Clouds
470.784.073

470.784.073 Mask Art Clouds


Rondom de kaart heb ik nog een doodle randje gemaakt. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten