Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zaterdag 31 oktober 2020

Feestje

  Hallo allemaal,


Vandaag heb ik een fleurig kaartje voor jullie waarbij ik ook mixed media heb gebruikt. 


Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Card Art Cappuchino gebruikt. De binnenmaat heb ik overgenomen uit aquarelpapier.  

Card Art Cappuchino
470.713.819

470.713.819 Card Art Cappuchino


Op het aquarelpapier heb ik de Dutch Doobadoo Mask Art Bloemen gelegd en daarover de structuurpasta gesmeerd. Nadat de structuurpasta is opgedroogd, heb ik het op kleur gebracht met Distress Oxide inkt.

Dutch Mask Art Bloemen
470.715.040

470.715.040 Mask Art Bloemen White Flower


De stempel heb ik ingekleurd met copics. Achter de stempel heb ik de Scr@p mal Notebook Circles geplakt. Ik vind ze zo leuk om te gebruiken. De cirkels heb ik uit het aquarelpapier gestanst en op kleur gebracht met de oxide inkt. Daarna heb ik de verschillende cirkels op elkaar geplakt. En hierboven op weer de stempel. Om wat diepte te creëeren, heb ik de stempel met 3D foam erop geplakt. 


De pioenrozen heb ik gestanst uit aquarelpapier en op kleur gebracht met oxide inkt. Daarna heb ik met de Ranger Glossy Accents een glanzend laagje aangebracht op de bloembladeren.


 De banners heb ik ook uit aquarel papier gestanst en op kleur gebracht met oxide inkt. De mallen en stempel die ik gebruikt heb, zijn van Noor! Design Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoek aan ons blog. Dan wens ik je nog een fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten