Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







donderdag 1 augustus 2019

Bloghop ddbd

Hallo allemaal,

We hebben weer supergave nieuwe mallen in onze collectie deze maand. Deze willen we graag met jullie delen.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.
Afbeelding kan het volgende bevatten: 1 persoon

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Met het DT team laten we jullie de vele mogelijkheden zien met de artikelen uit de collectie.

Wat moet je doen om kans te maken op een supergaaf Dutch Doobadoo pakket?


  • Ga tussen 1 augustus t/m 3 augustus langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten, kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter.
Wat leuk dat je de bloghop volgt. Als het goed is, kom je net bij Tineke vandaan. Ook ik ben ermee aan de slag gegaan en heb zelfs 3 mallen uit de nieuwe collectie gebruikt voor mijn creatie. 


Ik ben begonnen met de shape art Amy. Deze heb ik overgenomen uit 2x cardstock en 1x designpapier. Het designpapier is Woof Woof van Noor! Design. Van de shape art heb ik een stuk gerild en omgevouwen zodat je een staande kaart krijgt.

Shape Art Amy
470.713.180

Daarna heb ik de Box Art Dog House overgenomen uit wit cardstock. Omdat ik voor de voorkant de Noor! Design mal One of a Kind hondenhuis heb geplakt, pastte het dak niet meer helemaal. Die heb ik dus een stuk smaller moeten maken. Ook de opening heb ik wat bijgeknipt. De Noor! Design mal is iets kleiner dan de voorkant van de DDBD hondenhok en daarom heb ik er nog een grasrand voor geplakt.

Dutch Box Art Doghouse
470.713.727



Daarna heb ik de Card Art Woef overgenomen uit wit cardstock. De binnenmaten heb ik overgenomen uit designpapier Woof Woof van Noor! Design.

Dutch Card Art Woef
470.713.726


Verder heb ik de kaart versierd met de Mon Ami Buster van Noor! Design en de malken uit de One of a Kind Hondenhok (voederbak, botjes en naamplaatje met Woof).



Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en je altijd leuke reactie.

Om de bloghop verder te volgen, ga je vanaf hier verder naar


Dan wens ik je nog een hele fijne dag of als je vakantie hebt, een hele fijne vakantie! 

Tot de volgende keer!

Liefs,



22 opmerkingen:

  1. Wauw i love doggies dus i love it haha!
    Erg mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, wat heb je dat super gedaaan! Heel leuk om 2 mallen te combineren! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhh wat een geweldige creatie heb je er weer van gemaakt Monique, echt super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke kaart Monique!!
    Wat een gave mallen heb je gebruikt!
    Het ziet er bijzonder leuk uit!!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weet al meteen voor wie deze prachtige kaart kan dienen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit ssuper mooi geddan. Leuk die combinatie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij hebt meerder mallen gebruikt.....wat prachtig Monique!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supergaaf om ze alledrie zo met elkaar te combineren.het resultaat is fantastisch.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om al die dingen met elkaar te combineren. En het eindresultaat is echt een geheel. Knal gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zoooo wat een kunstwerk heb je gemaakt Monique, hoe kom je op het idee...echt knap!
    Lieve freubelgroetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super geweldig boven al fantastische kaart is dit geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een fantastische creatie! Gewoonweg prachtig hoe je hier de 3 mallen gecombineerd hebt! Dit is echt mijn favoriet! Vind die zooooooo knap gedaan!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi gemaakt.. wat een werk heb je erin gestopt..maar dat is er ook aan af te zien, erg Leuk!! Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuke creatie. Het hondenhok is mijn favoriet.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo creatief en leuk! Kleuren, tekst, mallen, alles perfect bij elkaar gezocht en een inspiratie voor iedereen die met deze mallen aan de slag gaat, top gedaan!

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldig mooie creatie is dit geworden Monique...zo een mooie basismal en dat hondehokje is echt super gaaf...en daar die mooie tekstletters boven...een heeeeeel mooi geheel is het geworden met al die mooie nieuwe materiaaltjes...Daar zou ik ook wel mee aan de slag willen gaan...en daarom waag ik graag een kansje met deze bloghop....
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, zelfs 3 mallen gebruikt en wat heb je er een prachtige creatie mee gemaakt!! Geweldig!

    Groetjes
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is hier een leuke 3 d kaart van gemaakt...

    BeantwoordenVerwijderen