Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







maandag 12 augustus 2019

Bloghop Bella Lulu - Stempelset December

Hallo allemaal,

Er is een nieuwe stempelset uitgekomen bij Bella Lulu. Een leuke kerstset met Nederlandse teksten. Geweldig toch? Want velen zijn op het moment druk met het maken van kerstkaarten.

** klik {HIER} om de Bella Lulu stempelset te bestellen **

3002/0109 Bella Lulu Clear Stamp December
Ons Noor & Zo Design Team is weer flink aan de slag gegaan voor jullie en we hebben weer een toffe bloghop voor jullie. 
Wat moet je doen?

  • Ga 12 augustus 2019 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten, kom je terug naar het blog van Noor & Zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Wat leuk dat je de bloghop volgt. Als het goed is, kom je net bij Thera vandaan. Ook ik ben aan de slag gegaan met deze gave stempelset. En dit is mijn voorbeeld geworden.


Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Card Art Star gebruikt. Echt een superleuke mal voor kerstkaarten.

Dutch Card Art Star
470.713.697
470.713.697 Card Art Star

Het designpapier dat ik gebruikt heb, is Feliz Navidad van Noor! Design.


De binnenkant van de kaart. Ik heb hem zo gemaakt dat je er 4 labels in kwijt kunt. Achter het rode cardstock zitten er 2. En in het midden heb ik een strook geplakt en deze met tape alleen aan de zijkanten en onderkant vastgemaakt. En ook hier passen weer 2 labeltjes.

Op de voorkant heb ik de superleuke Gnomes uit het knipvel Bella Lulu Nordic Christmas geplakt. Deze passen precies bij het designpapier Feliz Navidad.

Onderaan heb ik de mooie Jingle Bells Rand Hulst geplakt. Hierop heb ik met Nuvo Crystal Drops Autumn de rode pareltjes gemaakt.

De teksten en de sterretjes komen uit de toffe Bella Lulu stempelset December. De boompjes en hertje die je links ziet, komen uit de Nordic Christmas collectie van Noor! Design. 


De labeltjes uit de voorste "envelop" (achter het blauw wit gestippelde designpapier).


De labels die ik achter het rode cardstock heb gestopt.


Hier nog een keer alle labels bij elkaar. Ook de tekststempels die ik op de 2 labels heb gebruikt, komen uit de stempelset December. Met een Crop-A-Dile heb ik een gaatje in de label gemaakt en hierdoor een stukje wit lint doorgehaald en dit weer vastgeknoopt met een stukje touw.


En dan nog een keer de kaart dicht. Het jaartal 2020 komt ook uit de stempelset, net als de sterretjes onderaan op de ster. Langs het designpapier heb ik nog een randje gedoodled met een witte gelpen.

Bovenaan heb nog de Jingle Bells Bow geplakt van Noor! Design. In het midden van de strik heb ik met de Dutch Doobadoo Pearl Pen Wit nog een pareltje gemaakt.

Dutch Pearl Pen Wit
870.003.010
870.003.010 Dutch Doobadoo Pearl Pen wit

Dit was dan mijn voorbeeld. Ik hoop dat ik je een klein beetje heb kunnen inspireren. 

Vanaf hier ga je terug naar het Noor & Zo blog. Vergeet ook hier niet een reactie achter te laten!


Bedankt voor je altijd leuke reactie. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


De artikelen die ik gebruikt heb, zijn te bestellen bij Noor & Zo. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij het desbetreffende artikel in de webshop.

470.713.697 Card Art Star 6011/0615 Paper bloc Feliz Navidad 3000/0040 Bella Lulu Knipvel Nordic Christmas  6002/1230 Jingle Bells Rand Hulst

683N Nuvo crystal drops autumn red    6002/1334 Nordic Christmas Herten   6002/1229 Jingle Bells Bow   870.003.010 Dutch Doobadoo Pearl Pen wit  

301002-1003 Vaessen Creative satijnlint dubbel 6mm - 10m wit     70907-7 We R Memory Keepers Crop-A-Dile TEAL


15 opmerkingen:

  1. een hele mooie kaart geworden, mooi papier en geinige teksten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart en wat een leuk idee om er pockets in te maken. Was zaterdag ook aan het stoeien met deze mal maar kon er even geen inspiratie voor krijgen, nu heb ik weer een ideetje dank zij jou! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kerstkaart Monique.
    Super leuk gedaan.
    Heel mooi zijn de nieuwe teksten.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige kaart.. Dit zijn zooo mijn kleuren😍
    Echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zo met al die labels in de kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een veelzijdig kaartje met mooi papier <3 .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een beauty Monique met al die labeltjes. Ik hou ervan en vind het iedere keer weer geweldig om een album/kaart op deze manier te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart met al die tags :D Mooie kleurencombinatie ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje, ga ik zeker ook eens maken. Heb alles al in huis, dus effe een beetje me-time zoeken 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super gave kaart heb je gemaakt. Ik ben gek op al die ingestoken labels die overal uit vandaan piepen, hihi 🙊🙈 Echt een verrassingskaart. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Verrassende kleuren combi maar zeer leuk gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel gaaaaf kaartje en wat een mooie kleuren dit design papier..en die labels...heel leuk gedaan ik hou wel van labels in/op kaarten te verwerken..super gaaf kaartje dus...ga gauw verder hoppen...doeiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooi geheel, dit kaartje! Wel een boel werkt, lijkt me, met al die aparte labelkaartjes, niet?

    BeantwoordenVerwijderen